Hallo allemaal, ik weet niet of ik hier in het goede gedeelte van de site zit maar ik weet niet zo goed waar ik het anders kwijt moet. ik ben inmiddels ruim 31 weken zwanger en onze kleine ligt (nog in stuit). ik weet dat het allemaal nog kan draaien enzo maar ben me vast aan het inlezen voor het geval dit kindje dat niet gaat doen. ik moet dat namelijk nog maar zien. de andere twee kids lagen altijd zoals ze lagen en gingen echt niet van hun plekje af. ook deze baby ligt tot nog toe iedere echo en controle hetzelfde. als de baby in stuit blijft liggen zal de eerste optie waarschijnlijk een versie zijn. Maar nu las ik dat dit niet kan wanneer de placenta tegen de buikwand ligt. klopt dit en zijn er dames met ervaringen? ik heb de placenta echt tegen de buikwand en niet voor de uitgang. ik kan geen recente informatie vinden en hoop zo op een natuurlijke bevalling (als de gyn vertrouwen heeft zou ik ook een stuitbevalling willen proberen mocht het zover komen). ik hoor dus graag of een versie mogelijk is wanneer de placenta tegen de buikwand ligt.