ik heb een vraag over bij fertility friend er staat zo'n kalender boven je temp kaartje en daar in de kalender staat op de 28ste een bloke wat is dat???? en bij mij vertelt fertilityfriend dat over zoveel dagen dat mijn vip afloopt maar ik ben helemaal geen vip hoe kan dat???? heel veel liefs samantha
Bedoelje dat er een roze blokje staat op de 28ste? Dat is de dag dat je weer ongesteld zou moeten worden. En je bent altijd de eerste 30 dagen (gratis) vip member je kunt dan naast je temp en afscheiding nog extra's invullen als bijv hoe je je voelt etc en hij telt af vanaf je eisprong tot aanje menstruatie. Na 30 dagen loopt het vip lidmaatschap af. Je krijgt dan een aanbod om het (tegen betaling) te verlengen of je blijft gewoon lid zonder vip lidmaatschap en dan kost het je niets. Je hebt dan niet die extra's maar die heb je voor alleen het bijhouden van je temp niet nodig. Succes
@spijkervrouwtje okej dank je wel maar dan moet ik wel heel laat ongesteld worden volgens fertility friend op de 28ste : : : terwijl het over twee dan moet (liever niet) dus dan klopt dat ook niet
@samantha1986 Ala het goed is kun je bij FF ingeven (weet zo effe niet waar) hoe lang je (gemiddelde) cyclus is want bij mij staat die op 25 dagen. Ik denk dat als je niets hebt ingevuld FF automatisch 28 dagen aanhoudt.
ik heb toen in het begin ingevuld een cuclus van 30 dagen maar normaal 29 maar ik had de laatste keer een cyclus van 30 dus ik ben nou ook van 30 uit gegaan liefs samantha