Hallo dames, Alweer een tijdje geleden dat ik hier geschreven heb, maar ik zit nu echt weer met een vraag! Korte situatieschets: * Een jaar geleden gestopt met de pil, gebruiken nu condooms; * Redelijk stabiele cyclus, ongeveer 27/28 dagen; * Vorige week ongesteld geweest (tot vrijdag). Voor mijn gevoel een gewone ongesteldheid, alleen een dagje korter. Nu heb ik sinds zondagavond weer de standaard menstruatiepijn. Pijn onderaan in mijn buik, steekjes aan de zijkant (ter hoogte van mijn eierstokken) en heel veel (met name lage) rugpijn. Maandagavond bij het plassen een klein licht roze afscheiding op het papiertje. Daarna dinsdagochtend nog een keer en dat was het. De pijn (rug en buik) gaat echter niet weg en ik blijf moe, heel erg moe! Wat denken jullie dat dit kan zijn? Alvast bedankt! Liefjes x
De kans op zwangerschap is kein aangezien jullie het veilig doen.. Anders toch ff testen of contact opnemen met de HA..
als jullie het veilig doen en zeker weten dat de condoom niet stuk was, kan je op zich een zwangerschap uitsluiten.
Bedankt voor jullie reacties! Weet niet zeker of het condoom niet stuk gegaan is, controleren het eigenlijk nooit! Zijn momenteel niet bezig met zwanger worden, maar mocht het zo zijn is dat natuurlijk erg leuk! Maar het zou wel heel raar zijn mocht het zo zijn, gezien de ongesteldheid enzo. Maar goed, blijven vage klachten!