Moeders voor Moeders - dagje weg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LieveMamaTrix, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hoi dames,

Moeders voor Moeders is zojuist langs geweest en na een verschrikkelijke dikke, donkere knaltest, mag ik gelijk beginnen met 'sparen'.

Vraagje... ik ga morgen een dagje naar mijn schoonzus ( die al weet dat ik zwanger ben )... zal ik gewoon een fles en kan meenemen of hebben jullie zoiets van:'dagje niet, kan geen kwaad'?

Ik ben een die hard MvM-er, maar is het praktisch en 'verantwoord' de boel een dag aan de andere kant van het land op te vangen?

Ben benieuwd!

2. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Praktisch: nee
    Verantwoord: ja (waarom niet?)

Ik heb zelf niet lopen slepen met die flessen, maar als jij dat graag wil... Ik zie verder geen reden waarom dan niet zou kunnen.

3. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verantwoord lijkt me wel. Praktisch niet.
    Ik deed het zelf echt alleen thuis. Het is toch al heel fijn dat je meedoet? Waarom jezelf in allerlei bochten wringen?

Maar je moet vooral doen waar jij jezelf het prettigst bij voelt.

4. LieveMamaTrix

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Verantwoord in de zin van: ik sleep de hele dag urine mee in dit warme, zomerse weer... Ik weet niet of dat de hcg in de urine kwaad doet... :D

Bedankt voor je snelle antwoord! :)

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Eens met mijn voorgangers

6. LieveMamaTrix

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Jullie hebben gelijk,... Iedere druppel die ik geef is mooi meegenomen en daar doe ik ( met liefde ) moeite voor... Maar mezelf in allerlei bochten wringen is niet nodig :)

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik ving ook alleen huis op. Alle beetje helpen meid, is toch al prachtig dat je meedoet!

8. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij werd zelf aangegeven dat het niet meer dan logisch was dat je gewoon niet alles kunt opvangen, bijvoorbeeld op je werk als je niet wil dat iedereen het weet etc... ook dagje of weekendje weg maakt niet uit...

meid ze zijn al lang blij dat je meedoet, ik ook want zou kunnen wondertjes zoals de mijne ontstaan

9. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hahaha doe normaal joh, je gaat toch niet met zo'n enorme fles en dat opvangbakje zeulen? Zet de hele mikmak naast je eigen wc en vang zoveel mogelijk op dat is al super!

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Nee man, ik deed het alleen thuis hior! Dagje werkwn of weg was pech gehad!

11. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Eens met de rest

12. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Ik deed het ook alleen thuis, op mijn werk wisten ze toen van niets en die bussen zijn bepaald niet onopvallend:D.
    Overigens zou ik de bussen niet in de volle zon zetten. Ik ben in februari met MvM begonnen en kreeg toen het verzoek de bussen niet direct naast de verwarming te zetten omdat het stofje dat je urine goed moet houden daar niet al te best tegen kan.

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    DAn zou je de flessen ook mee naar je werk moeten nemen.. Ik heb dat niet gedaan. Ik heb alleen geplast als ik thuis was. Hield het soms wel op tot dat ik thuis was, maar verder, geen gedoe.. Fijne dag moregen!

14. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    natuurlijk geweldig dat je voor elke druppel gaat.. probeerde ik ook, maar de mevrouw van MvM zei hier ook, er zijn van die momenten dat 't niet gaat waaronder een dagje weg en dat ze blij zijn met elke druppel die je wel opvangt.
    dus geniet gewoon van je dagje weg!

15. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ik heb die flessen ook niet meegenomen naar het werk (zag mezelf al bij de mensen thuis met die flessen naar binnen stappen(werkte toen in de thuiszorg)).
    ik hield het soms wel langer op, zodat ik thuis naar de wc kon...
    maar ik zou die flessen echt niet meenemen ergens naar toe.

16. Blays

Blays Niet meer actief

Ik deed het ook alleen thuis, het is al super dat je überhaupt meedoet!
    En al helemaal met die warmte nu, overal je urine mee naartoe slepen, nee lijkt me niet zo fijn :p

17. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Lekker alleen thuis en 's ochtends ga je toch ook nog naar de wc, 's avonds ook en dan kwam ik al een heel eind hoor!!

18. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    ik vang het ook alleen thuis op ook door de week alleen in de ochtend en als ik thuis kom van het werk alles voor en na werk vang ik op. en er zit een conserveermiddel in de fles dat ruik je ook sterk wat er voor zorgt dat de hcg goed blijft moet ook wel want je spaart een hele week op en god weet hoe lang het daarna nog in die flessen blijft.
    ga gewoon lekker weg en laat de fles thuis is alleen maar onpraktisch zoals iedereen hier eigenlijk zegt :)

groetjes en succes met sparen :p

Deel Deze Pagina