Doen jullie mee "moeders voor moeders"?

Discussion in 'Zwanger worden' started by whitesaber, Jan 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik vraag me af of jullie die zwanger willen worden al eens gedacht hebben over moeders voor moeders?

2. charlotte23

charlotte23 Actief lid

Nov 23, 2010
    133
    0
    0
    Ik heb er wel overna gedacht en denk dat ik het ga doen!

3. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    ik heb het bij mijn zoontje gedaan. En bij mijn vorige miskraam. Heb heel lief een cadeaubon voor een bloemetje gehad voor de moeite. Maar dat was voor mij de laatste keer. Ik kan het niet meer opbrengen mijn zoontje ging steeds met de flessen ervan door en heb bijna geen ruimte meer in het toilet.

Maar dames echt doen als je er volledig achter staat

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Bij de eerste niet gedaan omdat ik fulltime werkte, maar mocht ik weer zwanger worden dan ga ik het zeker doen.
    Nu maar hopen dat ik die kans krijg.....

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb het bij de eerste gedaan, maar ik was zoooo misselijk en die lucht uit die flessen, dat conserveringsmiddel, was echt niet te harden. Ik ga het wel weer doen als ik zwanger word maar als ik weer zo moet ovegeven door die lucht stop ik er dit keer mee.

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

ja ik zou het heel graag willen doen aangezien ik zelf zwanger zal raken met behulp van moeders voor moeders, mijn medicijnen worden daar door gemaakt namelijk.

7. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik heb meegedaan bij mijn (te korte) zwangerschap, maar zal in de toekomst nooit meer meedoen!!!
    Nadat ik gebeld had dat ik een miskraam had gehad en dus niet meer mee kon doen, kreeg ik nog tot 2 weken toe steeds nieuwe flessen voor mn deur! Iedere keer weer opnieuw gebeld, maar het leek allemaal erg moeilijk te begrijpen.
    Ik heb dit zelf als erg pijnlijk ervaren.
    Moet eerlijk zeggen dat ik later wel een tegoedbon heb gehad van 5 euro om een bloemetje te kopen, maar voor mij maakte het dat niet goed.

8. teigetje77

Dec 2, 2010
    76
    0
    0
    NH
    Ik heb het bij mijn eerste wel gedaan, vanaf de 6e week tot het eind, dus 10 weken!! De geur is van het conserveringsmiddel is idd niet te harden maar het is voor een goed doel!!! Als ik weer zwanger mocht raken wat ik heeeeeeeel erg hoop dan doe ik het weer.

9. Within

Within Niet meer actief

Ik zit er zeker over na te denken dit ook te gaan doen. Er zijn nog wat twijfels, vooral het idee om al die urine op te vangen staat me tegen maar het is voor een goed doel..

10. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

Oct 20, 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat ik het ga doen. Het is echt een voorrecht om op natuurlijke wijze zwanger te raken, en als je de mensen kunt helpen bij wie dat niet lukt, vind ik dat je op z'n minst kunt helpen.

11. poeze

poeze Actief lid

Dec 10, 2010
    381
    0
    0
    Ja, ik doe nu ook weer mee. Ik wordt heel makkelijk zwanger en wil andere vrouwen die niet makkelijk zwanger kunnen worden graag helpen. Dat is toch wel het minste wat je kunt doen :D
    Het opvangen is misschien wel 'n beetje lastig maar ach voor die 10 weken is dat ook wel te overzien.

12. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    Ik had er nog niet echt over nagedacht, nu pas eigenlijk nu ik dit topic zie. Ik weet niet precies hoe het werkt maar ik werk vier dagen dus weet niet of het dan zin heeft, maar op zich lijkt het me mooi om iemand zo te kunnen helpen (als het bij mij lukt tenminste :) )

13. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Ik heb met veel plezier mee gedaan aan MvM..tuurlijk was het niet ideaal met die flessen, maar het is voor een goed doel! Nadeel toen was dat ik ze beneden bij de flat moest zetten..vond ik een stuk minder, maar nu zitten we in een eensgezinswoning, dus mocht er een volgende komen, doe ik weer net zo hard mee!

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik moet er ook elke week 80 km voor rijden, 40 heen en 40 terug, we zitten buiten het gebied. Dat, en het feit dat ik toen zo ziek werd van de lucht doen me echt twijfelen of ik het nog een keer doe.

15. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik doe ook mee. Bij mijn eerste zwangerschap ook meegedaan. Het is inderdaad niet echt leuk om te doen (de stank van die flessen is geen pretje als je misselijk bent), maar het is inderdaad voor een goed doel en ik voel me gewoon een beetje verplicht om dit te doen. Maar om er elke week 80 km voor te rijden gaat wel heel ver! Ik geloof niet dat ik dat zou doen.

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik doe al 5 weken mee. ik zie het als een hele kleine moeite om een ander te helpen.

vooral nu pregnil niet meer uitgeschreven mag worden als afslak middel. gaat alles naar de toe komstige mama's

ja handig is het niet maar kom op wat is 10 weken als je een ander daarmee zwanger kunt laten worden.

voor de mensen die het zo vinden stinken. laat de flessen als je ze krijgt een uurtje of 2 met de dop open staan. dat is de meeste stank er af en word het conserverings middel kristal en dat geeft geen geur.

ik ben zelf extreem misselijk heb er zelfs medicijnen voor maar dat weerhoud mij er niet van om mee te doen

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hier hetzelfde en dat terwijl wij een doodgeboren kindje kregen :( Ik kreeg tot twee keer toe opnieuw flessen op mijn stoep (op de dag van de inleiding en de dag van de begrafenis nota bene) en dus in totaal 3 keer gebeld wat de situatie was. De laatste keer heeft mijn vriend zonder er een woord aan vuil te maken, de krat met flessen in de vuilniszak gegooid. Kreeg ik enkele weken later alsnog een brief met een bedankje voor mijn bijdrage, een fotolijstje voor mijn mooie echo's en een fijn verloop van mijn zwangerschap met een wolk van een baby. En bedankt... Dus op mij hoeven ze echt nooit meer te rekenen :( Geen excuses, geen bloemetje, niks... Auw!

18. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    Ik heb vorige keer meegedaan, maar was toen vrij veel thuis. Nu zou het niet echt de moeite zijn, aangezien ik niet veel thuis ben en het echt niet op mn werk ga doen..

19. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Bij sander heb ik eerder gestopt, ik werd zoooooo misselijk van de lucht, moest elke keer vreselijk spugen...... vond dat heel erg, omdat onze kindjes ook mmm kindjes zijn.
    Tja die tip hadden ze inderdaad wel kunnen geven om de dop er even af te doen, heb ik niet aan gedacht.
    Ik heb weer contract opgenomen toen ik zwanger was van Jasper. En aangegeven dat ik bij de eerste voortijdig gestopt ben.
    Ze gaf aan dat de lucht niet meer zo zwaar is. En inderdaad het was nu beter te doen. Dus ik heb bij nr 2 gewoon meegedaan.

20. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Dames wat vreselijk! En wat slecht dat ze zo slecht hierop ingesteld zijn!
    Ik moet zeggen dat ik hier erg van schrik!

Share This Page