Hey dames, Hier alweer een hele tijd bezig met de tweede. De laatste paar maanden mooie cyclussen gehad van 30. 30. 30 en 28. Vandaag dag 28 en nog niks in aantocht. Heb op dag 25 al een testje gedaan kv 2v5, maar helaas niks te zien. Nu durf ik eigenlijk niet meer zo goed, bang dat het toch weer niks is. Wat zeggen jullie toch doen of afwachten.
ik zou gewoon testen. volgens mij kan die test al 4 dagen voor nod, dus als je naar je langste cylcus kijkt zit je daar nu 2 dagen voor, en zou hij duidelijk moeten zijn. succes!
Hoi Mieke, Ik snap dat het spannend is omdat je de vorige keer een cyclus van 28 had.. Je zou een testje kunnen wagen, maar als hij negatief is, betekent t nog niet dat je niet zwanger bent. Stel dat je wel weer een cyclus van 30 zou hebben, kun je over twee dagen best een positieve test hebben! Ik denk dat je toch nog even geduld moet hebben, hoe moeilijk dat ook is!
ik had ook altijd een beetje wisselende cyclus, maar 1 dag voor mijn nod voelde ik dat ik opgezette borsten had. toch maar een testje gedaan voordat ik de langste cyclus had afgewacht en ja, ik was zwanger. luister goed naar je lichaam, dan weet je het snel genoeg
net nog een testje gedaan nog negatief, misschien dat mijn ei deze keer later is geweest, heb hem namelijk niet gevoeld dus kan niet precies zeggen wanneer ik hem gehad heb.
Och, balen dat je test negatief is! Maar idd, misschien toch iets te vroeg getest. Ik zou op je NOD (uitgaande van 30 dgn) nog een test doen! Succes!
vandaag dag 31 en gelukkig nog geen ongi, gisteren wat roze na het plassen en afvegen, toen dacht ik nu zal het wel komen maar daarna niks meer gehad gelukkig, dus nog maar even afwachten. Ik durf nog niet goed een nieuwe test te doen, misschien morgen. Dan ben ik jarig en misschien krijg ik wel een heel mooi verjaardags kado.
hihihi grappig! ik had echt precies hetzelfde als jij! en ook nog op mijn verjaardag! de ene keer 28 en op mijn verjaardag ook 31 dagen en een positieve test! bizar he.... ik hoop dat jij ook een positieve test krijgt! ga je morgen vroeg testen?
hey dames wilde ik vanmorgen testen, is er geen test hier in het park te koop, zit namelijk in center parcs in belgie. Hier mag zulke dingen alleen verkocht worden bij de apotheek, balen. Misschien dadelijk eens even buiten het park gaan kijken. Ben nu wel heel nieuwschierig. Vandaag dag 32 en gelukkig nog geen ongi. Ik voel me op en top zwanger en wil het eigenlijk nu wel weten. Als ik nog test vandaag zal ik het jullie laten weten. groetjes
hai miek, ik zit op dag 34 nu altijd cylcus van 29 dagen en heb dag 30 een test gedaan maar was negatief! durf gewoon niet opnieuw te testen, ben bang dat t weer negatief is! Zit echt in dubio nu wat te doen.. heb je al een test ??
hey dames, heb net een kruidvat + test gehaald hier in belgie bij de kruidvat en ik zie een + maar het verticale streepje is wel nog erg licht, maar hij staat er wel degelijk. Nog meer twijfel en spijt dat ik toch niet die van 2 voor 5 euro heb gepakt. Wat denken jullie?
ik weet maar zelfs schoonmoeder twijfelt, omdat het streepje zo licht is. Vervelend man, morgen dan nog maar eens het centrum in hierzo.