Gemiddelde cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MissyC, Feb 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissyC

MissyC Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    1,098
    8
    38
    Hoi dames,

Moet je van je gemiddelde cyclus uit gaan als je spreekt van overtijd zijn?
    Mijn cyclussen waren 37-36-32-32. Daarvoor heb ik ze nooit bijgehouden omdat we niet bezig waren met zwanger worden. Als ik het gemiddelde hiervan neem is het een cyclus van 34 dagen en spreek ik van 1 dag overtijd.

Ik heb tot op heden geen idee wat de lengte van mijn LF is.

Of reken ik hier nu helemaal verkeerd?

2. DDucky

DDucky Bekend lid

Jul 7, 2014
    997
    317
    63
    Op internet zijn er een heleboel sites die je kunnen helpen bij het bepalen van je cyclus.
    Ik weet dat de app die ik heb hetzelfde mijn cyclus berekent als jij hierboven doet..
    Mijn app berekent trouwens ook wanneer ik het meest vruchtbaar enzo ben.. al blijft het natuurlijk een gok tenzij je ovulatietesten o.i.d. gaat gebruiken.

3. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,694
    38
    48
    Female
    Utrecht
    Belangrijk is om je eisprong te spotten. Daarna kan je ongeveer 14 dagen na je eisprong spreken van je NOD. Doe je al ovulatietesten of temperaturen? Dat kan je helpen om je eisprong te vinden en om echt een inzicht te krijgen in je cyclus.

4. Emlilo

Emlilo Bekend lid

Apr 27, 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weet je wanneer je eisprong is? Voel je die? Cervixslijm? Als je daar dan 14 dagen bijtelt kom je op je nod.
    Weet je dit niet, zou ik altijd rekening houden met je langste cyclus!

5. MissyC

MissyC Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    1,098
    8
    38

Nee, ik het tot op heden nog niks gedaan om mijn eisprong te vinden. Ik wou alles een beetje op zijn beloopt laten. Maar ik merk nu toch wel dat ik het lastig vindt om het niet te weten. Ik denk dat ik vanaf een evt volgende ronde toch voor de temperatuur methode ga.

6. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

Sep 2, 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Je cyclus is onregelmatig, dan moet je altijd van je langste cyclus uit gaan, en dan ben je dus nog niet overtijd..

Share This Page