Tropisch weer kleding

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mary12, Jun 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

Apr 27, 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Daar komt de vraag weer wat doen jullie je baby aan met de aankomende tropische dagen.

Momenteel al 23 graden op kamertje en dat gaat alleen maar stijgen.

Ik heb nu een tuinbroekje romper lange mouw en een dunne slaapzak maar ik twijfel of het niet te warm is.

Maar wat voor de nacht, het koelt dan toch redelijk af? Ik ga voor een romper lange mauw met zomerslaapzak en een dun pyjamabroek.

En jullie?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik denk hier alleen een romper en slaapzak. Deze nacht misschien nog met een pyjama korte mouw en korte broekspijp en romper. Maar tegen morgen is het denk ik 23/24 graden op zijn kamer. Dan alleen romper en slaapzak omdat hij ook zijn zweet kwijt moet dus toch een romper aan.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Voor s nachts bedoel je?? Mijn zoontje ligt al weken in alleen een romper korte mouw..als het echt warm wordt (30+) dan alleen in zn luier

o ja wel een slaapzak

4. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Romper en slaapzakje

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,052
    941
    113
    Female
    Mijn meisje van bijna twee alleen in een romper zonder mouwen en ze schopt de lakens van haar af. De kleine romper zonder mouwen met dun slaapzakje.

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hier al weken een romper lange mouw en zomerslaapzak. Warm zat. Toen het vorige week zo warm was, alleen romper lange mouw aangedaan, lekker blote beentjes. Overdag gewoon in haar kleertjes, zonder slaapzak, blote voetjes en bij warmte broekje even uit. Zal de komende nachten wel alleen een romper korte mouw worden. Ik check altijd rond elf s avonds nog even, kan er altijd iets aan of uitgedaan worden. Maar denk ook: als ze het er zelf niet mee eens is, zal ze het wel laten horen. ;)

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Romper zonder mouwen en een zomerslaapzak... En nog heeft ze het warm ;)

8. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Zomerslaapzak en romper korte mouw. Straks alleen luier en romper zonder mouw.

9. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

Apr 22, 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook alleen romper met korte mouw of zonder mouw.

Heeft iemand hier trouwens het aerosleep hoeslaken? Vinden jullie die ook zo zweten?

10. MamaScorpio

MamaScorpio Actief lid

Mar 7, 2014
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook romper korte mouwen, komende dagen zonder mouwen. En een zomer slaapzakje.

11. 2jees

2jees Niet meer actief

Romper en ik heb pyamapakjes zonder mouwen en korte broek. deken heeft ze meestal lekker over hoor. Alleen romper als het écht warm is, stil liggend koel je toch meer af he en als de temp dan ook nog daalt.. Zelf kunnen ze er niet onder kruipen dus ik doe liever niet té weinig aan.

12. Matirini

Matirini Actief lid

Jul 14, 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Aerosleep hoeslaken zweet inderdaad heel erg, zoontje werd helemaal bezweet wakker op hoofd toen het vorige keer warm was.

Met warm weer gebruik ik ze dus niet doe er dan een katoenen overheen.

13. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    snachts?
    met echte hitte wel alleen romper zonder mouw en slaapzakje.
    Overdag, als bierhuis ben last ik haar lekker in rompertje in de schaduw spelen, desnoods met shirtje.

14. Cream86

Cream86 Bekend lid

Feb 12, 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Mijn dochter zal straks het bed wel uit komen drijven, maar ze wou echt niet anders slapen, dus ze ligt nu in romper in ons bed onder een laken, fleecedekentje en ons dekbed tot haar beentjes... Ze was heerlijk tevreden! Gelukkig is het boven wel koud.

15. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,033
    6,135
    113
    Happyland
    Hier 22/23 graden en ze ligt in een heel dun slaapzakje met romper spaghettibandjes, t shirtje korte mouw en legginkje.
    Vind het altijd maar lastig, heb de neiging om haar te warm weg te leggen, vind het 's morgens vroeg vaak vrij koud.
    Dilemma, dilemma's, dilemma's...;)

16. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Shortama (tshirtje met kort broekje) en zomerslaapzak, geen romper.

17. Shendari

Shendari Fanatiek lid

Jul 28, 2012
    1,628
    29
    48
    Vind het ook altijd zo lastig! Hij slaapt nu in romper korte mouw, pyjama broekje en slaapzak lange mouw. Morgen zal het alleen romper zijn en slaapzak zonder mouw denk ik.. Heb wel ondernomen dat de temp van mijn zoontje 's nachts best laag is, dus ik vind het moeilijk..

18. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Hier slaapt ze nu in een romper met korte mouwen en een slaapzak niet een hele dikke maar ook niet een hele dunne beetje z'n tussen maatje

19. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

Jun 1, 2013
    540
    304
    63
    Ons meisje ligt in mouwloze romper , pyama en onder laken/ dunne deken.

klinkt heel warm, maar het is op haar kamertje voorlopig echt niet warm (laat rolluik overdag dicht met dit weer)

20. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Romper - boxpakje/pyjama - lakentje strak. De airco staat bij ons altijd op 23,5 ingesteld. Buiten is het nu +40 overdag.

Share This Page