Hallo! Ik ben heel benieuwd.. Hebben jullie foto's van jullie versiering? Hadden jullie een bord in de tuin of een leuke geboortesticker? Ballonnen, slingers? Laat maar zien! Misschien kunnen anderen leuke ideeën op doen!
binnen hadden we 1 slinger hangen met hoera een meisje. Buiten zie foto zo nog een paar weken gevaren
Leuk topic! Wij hebben een raamsticker besteld, maar het duurt nog even tot ik daar een foto van kan showen
Ninja Leuk! Die raamsticker is van Prenatal, of niet? RosaLynn Zelf gedaan? Crea Bea! Dan moest je het al wel nu doen, ja. Hihi! Niet na de bevalling. Mama32 Die heb ik vaker gezien, op site(s). Vind ik erg leuk! Kon je 'm makkelijk opplakken en verwijderen? Dianana Die van jou kan ik niet zien? Guppekop Dat is nog eens speciaal! Haha! Daro Hoi!! Ja, ik wil er ook wel 1 bestellen, maar dacht.. Eerst even paar foto's zien en ervaringen horen. Waar heb jij de sticker besteld? Iemand bekend met foppiez.nl?
Let niet op de achtertuin, die moest nog gedaan worden. Bord stond dus in de tuin omdat iedereen achterom kwam, was makkelijker i.v.m parkeren. Inmiddels zijn we verhuist naar een flat en dit keer gaan we dus maar het hele balkon versieren Bekijk bijlage 237442
Wij wonen op een appartement en hebben dus gekozen voor iets anders dan een bord omdat je dat bijna niet zou zien. We hebben een groot spandoek laten maken. Het had eigenlijk iets lager moeten hangen, maar goed.
Na heel lang twijfelen en alle sites doornemen heb ik m besteld bij geboortekreet.nl Ik vond het handig dat je op die site zelf de afmetingen kunt bepalen, wij hebben aan de straatkant van ons huis een groot raam in 3 delen van 60 cm breed.. dus ja het moest wel passen. Het is deze geworden (maar onze zoon gaat geen Quinten heten natuurlijk ), uiteindelijk in het rood omdat ik blauw zo standaard vind en rood valt lekker op!
Bedankt voor de foto's, dames!!! Blinq Wat een leuk idee, zo'n spandoek! Vooral voor een appartement, ja. Waar hebben jullie dit besteld, als ik vragen mag? Nog meer foto's????
Wij hebben hem besteld bij Geboorte.yell.nl Ging helemaal goed, prima service en je kan hem helemaal naar smaak maken als je wilt. Het spandoek ziet er ook super uit, mooi soepel en licht gewicht en er zitten al ringen aan waar je touwen aan kunt maken om hem op te hangen. We bewaren hem om straks in een ander huis het op haar kamertje te hangen
Dochter: een raamsticker en een gewone feestslinger voor het andere raam. Zoon: een feestslinger voor het raam (7 hoog!) en een ballon / speen aan de deur.