ik ben net 43 geworden en mn vriend is 34 verleden jaar 2006 dus hersteloperatie gehad en we gaan ervoor elke zwangerschap neemt risico's met zich mee dus ik ben positief en blijf dat ook ondanks iedereen zijn mening over wanneer je zwanger wilt worden voor moeder zijn en worden bestaat nog steeds niet de ideale leeftijd je bent moeder in je hart en niet op een stukje papier su6 iedereen liefs kaley
Ik ben 20 en mijn vriend 23. Mijn vader zei ook eerst dat ik beter kon wachten hij was zelf 27 en mijn moeder ook toen ik geboren werd. Maar nu vind hij het niet meer erg hoor hij vraagt zelfs elke keer of mijn tempratuur goed is hahaha. Maar ik vind gewoon als je zelf een kind wilt en je bent er finananciel en emotioneel klaar voor dat je er voor moet gaan. Groetjes Sabrina.
ik heb de 1e gekregen toen ik 16 was, was niet gepland, maar wel welkom Bij de 2e was ik 23 en nu ben ik bijna 26
ik was 22 toen we begonnen en ben nu inmiddels 23 mijn hubbie is 27 . toen 18/19 jaar was wou ik het al heel graag maar dat werd door iedereen afgeraden en hubbie was er toen nog niet aan toe ... nu we er allebei wel aan toe zijn wil het dus niet zoals het moet en zitten nu in mmm .l... L.sybje
oh jeetje meid, dat is vervelend. Ja mij werd het ook afgeraden, maar wij wouden het eigenlijk vorig jaar al. En ik hoorde van mijn moeder dat ze 7 jaar bezig is geweest voor ik geboren werd, en mijn oma heeft ook 5 jaar gehad dus ik begin liever nu. Dan hebben we nog alle tijd mocht het niet meteen goed gaan, en heb ik achteraf geen spijt van had ik het maar eerder gedaan, want dat had mijn moeder wel. Maar meid, succes met alles. Ik duim voor jullie
dankje wel meis ik heb maar 1 tip voor je , begin er aan wanneer je zelf wil en laat dit niet afhangen van andere mensen hun mening . L.sybje
Ik ben 25 en het is pas sinds dit jaar dat we ervoor willen gaan, mijn vriend is 23 en we zijn bijna 5 jr samen. Ik vind de ideale leeftijd tussen 25 en 30 jr. maar dat is zeer persoonlijk. De gemiddelde leeftijd van een zwangere vrouw is verhoogd tov de vorige generatie (onze ouders) maar dat is ook normaal aangezien meer vrouwen gaan werken en zelfstandiger zijn dan vroeger. Ik voelde me nog niet klaar aan 20 jaar (als student denk je daar helemaal niet aan) maar ik vind het wel mooi als je er aan die leeftijd wel klaar voor bent. Ik zou zeggen, ga ervoor 8)
Dat zijn we ook niet van plan om te doen, ons besluit staat eigenlijk vast dus wie het er niet mee eens is heeft lekker pech gehad. Dankzij jullie is mijn hele instelling veranderd, want ik vond het altijd heel belangrijk wat andere mensen vonden, en nu kan het me niet zoveel meer schelen. \/
Toen onze zoon werd geboren was ik 23 en mijn vriend 24. Nu we voor een tweede gaan zijn we 26 en 27 jaar.
ik ben 24 en mijn vriend is 27. we zijn er helemaal klaar voor dus we gaan er tegen aan! wat me wel op valt is dat er hier al wat meiden zijn die het al tegen mensen hebben verteld dat ze bezig zijn? of begrijp ik dat verkeerd? mijn ouders en andere weten nog van niks, lijkt me super om het ze pas op het moment dat ik zwanger ben te vertellen!
Ik ben 25 en mijn vriend word 23 nu we beginnen voor ons eerste kindje. Er staat denk ik geen leeftijd voor als je graag kinderen wil krijgen, als je er zelf maar klaar voor bent!
ik vind je helemaal niet te jong, als je nu graag zwnager zou worden , is dat tog geen probleem , zolang je er maar klaar voor bent!
20 en 21 is natuurlijk wel jong volgens wat je om je heen ziet, maar daarom is 't nog niet té jong! Ik ben 20 bijna 21, mijn man is 25
Mijn man en ik zijn allebei 25, en ik vind eigenlijk voor mijn gevoel dat ik al eerder moeder had willen worden. Maar mijn man was er nog niet aan toe, dus dan moet je toch wachten he. Maar hopelijk ben ik nog 25 als ik zwanger raak!
Ik ben 27 en mijn man is 31. Opzich had ik wel eerder kinderen gewild maar ik wilde ook alles goed op de rit hebben. Ons huisje af, vaste banen en een gezonde relatie. Nu dat alles helemaal toppie in orde is.. gaan we voor het eggie. Wanneer je er klaar voor bent.. is per persoon verschillend. Ik zal niemand veroordelen.. als je het gevoel van een kinderwens eenmaal hebt.. zie je er dan maar eens tegen te verzetten, dat is ZO sterk! Maar het is natuurlijk helemaal oke als het een verantwoorde keuze is. Iedereen suc6!
Ik was 28 toen ik zwanger raakte, nu dus 29 en mijn (aanstaande) man is 30! Weet je, een kindje krijgen is niet leeftijdgebonden, als het goed voelt moet je er zeker voor gaan, volgens anderen kun je het toch nooit goed doen, en of je nou 20 of 40 bent, je hebt altijd genoeg liefde in je om mama te worden én te zijn!