druppel uit mijn borsten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mariek29, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariek29

mariek29 Lid

27 jun 2007
    39
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo,

Vier weken geleden heb ik een miskraam gehad na 9 weken.
    Toen ik tien dagen geleden mijn ovulatie had zijn we meteen gaan klussen! Nu heb ik over een paar dagen mijn NOD.
    Sinds gisteren voel ik steekjes in mijn onderbuik, beetje zeurend gevoel ook. Ik heb weinig trek, net als bij mijn vorige zwangerschap.
    En sinds een uur ontdek ik vocht uit mijn tepels als ik erin knijp. Dat heb ik nog niet eerder gehad!

Heeft iemand een idee of dit nog komt van de vorige zwangerschap die geeindigd is of omdat ik weer zwanger ben?
    Ik heb misschien nog wel wat hormonen in mijn lijf van de vorige zwangerschap. Zw.test geeft negatief aan, maar het zou ook nog te vroeg kunnen zijn. Maar al zo snel vocht uit de tepels, kan dat wel?

Alvast bedankt!

Groetjes,
    Mariek

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Die druppeltjes heb ik alle ronden voor nod al gehad. Het hoeft dus niet te betekenen dat je zwanger bent. Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je! ;)

3. mariek29

mariek29 Lid

27 jun 2007
    39
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ok thanks!

Ik las inderdaad al ergens dat het ook gewoon voor je NOD kan zonder zwanger te zijn...dus ik ben nog niet al te blij...even afwachten nog. ;)

Groetjes,
    Mariek

4. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik zal voor je duimen.

Heb zelf wel eens vaker vocht gehad terwijl ik niet zwanger was... (denk hormonen ofzo)
    En nadat ik was bevallen en was gestopt met kolven/borstvoeding heb ik er nog 4 mnd last van gehad........

5. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    ik had het deze maand ook voor het eerst .....

en ben idd zwanger.

geen garantie natuurlijk, tis een hormoonkwestie.

zoals anderen al zeggen kan ook als je ongie moet worden.

maar hier ging het dus wel op, hier was het wel een symptoom

6. marian26

marian26 Actief lid

11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    hey meid,

wat vreselijk voor je dat jullie een miskraam hebben gehad.
    Ik hoop voor je dat het dit keer weer raak is en dan een voldragen zwangerschap mag hebben!

die druppels uit je borsten kunnen idd een teken van zwangerschap zijn, ook zoals vele meiden zeggen een "kwaaltje" voor je naderende nod.maar waar ik ook aan dacht was dat het nog van je miskraam is?

hoe gaat het nu met je? weet je al meer?

liefs van marian

7. mariek29

mariek29 Lid

27 jun 2007
    39
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo,

Bedankt voor jullie lieve reacties, doet me goed! De miskraam was heel verdrietig. Maar daarna gingen we weer gewoon verder met klussen.
    Vocht uit de tepels is er nog steeds. Verder heb ik steeds meer zwangerschapssymptomen die ik bij de vorige zw.schap ook al had. Echter, zw.testen zijn allemaal negatief. Kan niet echt van de miskraam zijn, want alle symptomen namen daarna meteen weer af...

Erug spannend dus! Ik denk dat ik zwanger ben (zo snel al!) :D , maar durf het nog niet te geloven, eerst een positieve test zien. ;)

Iedereen succes!

Groetjes,
    Marieke

8. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Ik hoop voor je dat je gauw weer een positieve test in je handen mag hebben !
    Ik duim voor je !

Hou je ons op de hoogte ?

xx maris

9. mashaa

mashaa Lid

4 jul 2007
    34
    0
    0
    alkmaar
    heel veel succes!

Deel Deze Pagina