Kan iemand mij vertellen wat de gemiddelde uurrpijs van een gastouder is? Ik ging uit van rond de 5 euro maar is dat wel haalbaar?
Ja, hier in ieder geval wel. Ik weet niet of er per regio nog verschil in zit.. Hier ligt de uurprijs zo tussen de 5 en 6 euro. Daar komen nog wel de bureaukosten bij.
Het uurtarief van mijn gastouder is 4,25. Inclusief de kosten van het GOB kom ik uit op een uurprijs van 4,57
Ik krijg als gastouder 4,95 per kind per uur. Hier komen de kosten voor het GOB nog bij. Dan is het iets van 5,95 ofzo...
kijk,dat zijn leuke prijzen. Ik schrok me kapot toen mijn gastouder vertelde 7.50 euro p/u te willen hebben. We hadden het stom genoeg nooit over de prijs gehad->) want ik ging er vanuit na andere gastouders te hebben gesproken daarover dat zij ook rond de 5 euro zou vragen. Wij kunnen die 7,50 gewoon niet ophoesten en nu is de vrouw van het gastouderbureau ermee bezig,die vond het ook een overdreven prijs...... Ben gisterenavond gewoon van de kaart geweest hierdoor...voel me zo dom dat er niet eerder naar heb gevraagd......duimen nu maar dat er een oplossing komt en anders snel op zoek naar een ander....
7,50 dat vraagt een gemiddeld kdv zelfs niet! Ik vraag zonder eten 4,50 per uur, daar komen dan kosten voor gob bij. Wat een afzetter die gastouder!
ja het is echt heel jammer, had dit nooit verwacht. Ik ken haar nu 5 maanden ongeveer,ze leefde heel erg mee tijdens de zwangerschap,wil alles weten en leren ivm het DS van ons kindje, zijn bij elkaar op bezoek geweest en nu dit.......ben heel benieuwd,ze leek ideaal maar deze prijs gaat hem gewoon niet worden. Ben wel blij dat die vrouw van het gastouderbureau achter ons staat,ik dacht al dat het aan ons lag
Pff nee, ligt zeker niet aan jou! Is ook dom van haar, bijna niemand vraagt zo'n bedrag dus ze werkt zichzelf zo de markt uit. Vervelend joh!
Een hoop heen en weer gebel, we zijn eruit,5,50 p/u. Het bedrag wat we uiteindelijk moeten betalen incl gastouderbureau kosten is zo te doen voor ons. Gesprek verliep prima, gelukkig maar want we willen haar graag hebben (ondanks deze "vreemde" uitspatting). Pfffff, slapeloze nacht en wallen voor niets maar gelukkig opgelost. Bedankt voor jullie antwoorden, hoef ik niet meer aan mezelf te twijfelen!!
ik krijg 4.25 per uur per kind laat je goed informeren want de bureaukosten verschillen sterk per gob
ik ben gastouder en ik krijg 5,50 per kind in de zomer werk ik een jaar als gastouder en krijg dan wel verhoging.
Hier 4,50 per kind. Nu voor 2 kinderen betaal ik 90 euro begeleidingskosten, voor 1 kind was dat 55 euro.
Ik betaal 6 euro per uur met kosten voor het gob er bij me kids krijgen wel alles bij de opvang eten drinken fruit koekje
Wij betalen 6,70 per uur. Dat is inclusief bemiddelingskosten van het gob en alle eten en drinken dat ze daar krijgt. Ik hoef nooit wat mee te geven. Mijn dochter gaat 8 uurtjes per week naar de go, zou ze vaker gaan dan ligt de uurprijs natuurlijk lager omdat je de bemiddelingskosten dan over meer uren 'verdeeld'