Hallo. Ik heb vandaag voor het eerst iets van de webshop van c&a besteld. Hoelang duurt het gemiddeld bij hun voordat het pakketje thuis is? Ook zo een snelle levering als wehkamp? Of moet ik gerust aan een week denken?
Hoi hoi, Ik vond het vrij lang duren...geloof iets van 5/6 dagen... En mijn bestelling kon niet helemaal geleverd worden...het jurkje waarvoor ik de bestelling plaatste was ineens uitverkocht..
een dag of 4 en toen had ik het in huis maar inderdaad ook al eens gehad dat het artikel waarvoor ik eigenlijk bestelde uitverkocht was vind het nog steeds een nadeel dat je pas kunt bestellen vanaf 25,- euro
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/service.html Er staat 3 tot 5 werkdagen, bij bestellingen van maandag t/m vrijdag max. 1 week
1,5 week en 1 shirt kreeg ik iets anders voor (een lelijk oma ding) en bleek dat ene shirt in ene niet leverbaar. Heeft nog weken geduurd eer ik mijn geld terug had, bestel er nooit meer...
Nou we zijn al een week verder en nog geen pakket. Als ik mijn pakket volg dan staat er sinds vrijdaf dat de verzender het pakket in orde maakt. Dus vandaag zal het ook niet worden. Balen!