ik snap er niks van, heb zaterdag en zondag een positieve ovulatietest gehad, sinds gisteren is temperatuur omhoog gegaan, FF geeft afgelopen vrijdag al een ovulatie aan, dit kan toch niet?
waarschijnlijk omdat je zaterdag en zondag niet getempt hebt en FF niet weet wanneer thermal shift is geweest. iets anders kan ik niet verzinnen
ja wel ik had daar ook net aan gedacht, ik had zo voor de leute eens wel een temperatuur ingevuld op zaterdag en zondag en dan geeft hij een ovulatie aan op maandag, dit klopt veel beter hé. Je ziet ik heb wel een hele lage temperatuur hé. zaterdag en zondag heel laat geslapen en trouwfeest ertussen, zou toch niet relevant geweest zijn.
jij hebt gewoon sowieso erg lage temp. maar nu is hij wel hoger dan voor ovulatie, dus dat is toch prima? even geduld en over 10-11 dagen testen. dat valt niet mee he?
ja k ben al blij dat ik nu 36,0°C maak, normaal gezien heb ik temperatuur van rond 35,5°C, raar hé dat dat zo laag is. ja nee dat wachten is echt wel niet leuk. jij hebt blijkbaar ook een korte cyclus? het voordeel hieraan is dat je dan snel de regels krijgt en opnieuw kunt oefenen...
ja indeed, maar nu 2e ronde na miskraam wel al positieve ovutest gehad maar geen temp verhoging. ben bang dat mijn lichaam in de war is. morgen nog nacontrole dus dan vraag ik meteen even een echo om te kijken of het wel goed gaat me die eitjes van mij
Katje, ik denk dat je eisprong op dag 14 is geweest. Maar door de ontbrekende temps is het niet helemaal zeker. Het lijkt me gezien de ovulatietests echter wel het waarschijnlijkst.
ok, wel ik denk ook dag 13 of dag 14 eigenlijk, dag 11 zoals FF zegt lijkt mij toch wel onwaarschijnlijk, heb pas nadien 2 dagen positieve OVU gehad en vanaf vrijdag pas vruchtbaar slijm gehad ook, heb ik altijd vóór mijn eisprong normaal dus ja. zoals je kan zien, zaterdagnacht, zondagavond en maandagavond geklust, is toch wel mooi op tijd geweest hé, allé hoop ik en hopelijk heeft het gewerkt!
mijn temperatuur was vanmorgen ook nog 36°C, maar nu had ik vanmiddag opeens een ongigevoel en licht bruin-rozig verlies, raar, toch wel heel vlug dat ik al ongipijn voel, pas over 10 dagen is mijn NOD. Zouden dit nog nasymptomen kunnen zijn van mijn eisprong?
Gisteren had ik ook 36°C en vanmorgen 36,1°C, het stijgt dus, kan dit een goed teken zijn of nog te vroeg? gisteren wat bruin/rozig verlies gehad en erge ongikrampen, nu minder toch.
Pas tegen het einde van je cyclus kun je echt wat van je kaartje zeggen. Het is nu lastig. Als je je kaartje plaatst, kunnen we wel meer zien.
Mijn kaartje zie je in mijn album hoor, alleen donderdag en vrijdag staat er nog niet bij, donderdag was dus ook 36°C en vandaag 36,1°C.
Je kunt er in dit stadium niet veel van zeggen, hooguit dat het niet negatief is. Ofwel: het kan zeker nog alle kanten op, zwanger of niet zwanger. Sorry, je zult echt geduld moeten hebben. Vind ik zelf altijd moeilijk.... Succes ermee.
Nee k weet het, ik ben zo kwaad op mezelf omdat ik er constant aan denk, ik heb ook zo'n sterk voorgevoel, raar hoor, als het niks is, neem ik mezelf voor om het volgende maand kalmer aan te doen in mijn geest!
Ik denk ook elke maand dat ik zwanger ben, en tot nu toe ben ik het 4x niet. Dan ben ik weer boos op mezelf. Want bij Sterre had ik dat gevoel ook heel sterk, omdat ik me anders voelde dan de andere maanden ervoor. Dus ik ben nu dat gevoel kwijt, omdat ik het te graag wil, denk ik. Ik vind het ook heel moeilijk om los te laten. Het helpt wel als je je aandacht ergens ander op kan richten. Wij zijn bijvoorbeeld aan het klussen [echt] in ons nieuwe huis. Dat helpt wel (maar geeft ook veel vermoeidheid, dus we moeten ook nog aan het andere klussen [in bed] toekomen! )