Mijn man heeft jaren geleden bij de kapper een ongelukje gehad, tijdens het nekhaar scheren viel het opzet stukje eraf..Het gevolg was een spekgladde kale plek van enkele vierkante cm op zn achterhoofd. Best een grote plek en echt geen gezicht. We hebben het toen gemillimeterd en het eigenlijk zo gelaten. Het staat ook goed bij mijn man, dus dat scheelde wel Nu wil hij het toch eigenlijk wel wat langer laten worden.. maar HOE? Gewoon alles laten groeien 2 maand lang dat ziet er niet uit. Normaal had hij het bovenop wat langer, achter in de nek wat korter en opzei ook wat korter. Het liep dan geleidelijk over naar de langere lengte. Zelf dacht ik, gewoon laten groeien en elke week (of 2) naar de kapper en dan langzaamaan het model bijhouden en het bovenop al wat laten groeien? Iemand hier ervaring mee? 2 maanden binnen blijven is geen optie
Zou ook zijkanten om de zoveel weken bijwerken. Bovenkant iets laten groeien. Wel mazzel gehad dus dat je man een kaal koppie staat, want lang niet iedereen kan dat hebben.
Gewoon als t nodig is even laten bijwerken bij de kapper. Daar zit echt zo weer een kort model in hoor. Heb t zelf ook geschoren gehad en was snel genoeg weer lang genoeg er een model in te krijgen.