Wat is er aan de hand?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Saartje1998, 28 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje1998

18 okt 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest 19 oktober ongesteld worden. had wel seks gehad met mijn vriend tijdens me vruchtbare periode. ( niet zo handig ). Maar toen ik ongesteld moest worden gebeurde er helemaal niks. Toen k 1 dag overtijd was had ik een etos test gedaan. Was telkesn misselijk, steken in mijn lies, hoofdpijn enz. Test was negatief, na 5 dagen overtijd toch nog een andere testg edaan. Dees was van clearblue. Ook weer negatief. Na 1,5 week overtijd te zijn. Ben ik " ongesteld?" Geworden. Na 2 dagen te bloeden was het opgehouden. Heeft iemand dit wel eens gehad. Want ik weet niet hoe het nu alllemaal zit

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Jep weleens gehad, niks aan de hand. Negatief is negatief, ongesteld is ongesteld. kan dat dat de ene keer minder is dan de andere keer. Waarom gebruik je geen anticonceptie? Is misschien fijner dan is de stress zitten.

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

mee eens.

4. Saartje1998

18 okt 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa ik gevruikte de pil, maar kreeg daardoor echt enorme maagpijn, misselijkheid en nog meer dingen, toen kreeg ik ook nog een maagontsteking en toen ik gestopt was was de maagpijn ook gestopt, maar heb gisteravond weer mijn eerste pil genomen om te kijken of ik weer maagpijn krijg

5. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Waarschijnlijk was je door de spanning over tijd ;)
    Behalve de pil zijn er nog veel meer manieren om een zwangerschap te voorkomen. Als jij en/of je man nog niet toe zijn aan een kindje wees dan voorzichtig hoor. Hier lees je best wel eens verdrietige verhalen over een ongewenst kindje en alle gevolgen van dien. En dat is niet nodig en heel erg voor dat kind!
    :$:(:$

6. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Ik zie dat je pas zestien bent? Nog een hele goede reden om geen (onveilige) seks te hebben :D
    Geniet lekker van je vrijheid! Een kindje komt hopelijk later wel. En dan kun je al die dingen niet meer doen die je nu wel kunt....;)

7. Saartje1998

18 okt 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa dat is waar hahah. Maar vind het zo raar dat ik maar 1,5 of 2 dagen ongesteld ben geweest, nu heb ik het alleen tijdens het afvegen. Njaa maar hopen op het bestee,

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Als je pas net gestopt was met de pil dan kan het best zijn dat het wat onregelmatig is geweest en dat je daarom niet lang je menstruatie hebt gehad.

Je hebt dus wel een eisprong gehad maar later dan je zelf hebt gedacht.

Als je zo'n last hebt van de pil zou je eens kunnen overleggen met je huisarts. Er zijn nog vele andere manieren van anticonceptie :)

9. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen
    Gewoon naar de huisarts en vragen voor een andere pil en zie dan of die bij je past of niet. Lijkt me niet leuk om telkens met die stress te zitten om niet zwanger te geraken. Wij zitten ook met enorme stress, maar als we zwanger zijn is dat juist fijn :D

10. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Condoom?

Deel Deze Pagina