Vanmiddag eindelijk bij de gyn geweeest. Daar me laatste cyclussen besproken en uiteindelijk een inwendige echo gehad. Daar zagen we waar me gevoel al bang voor was de afgelopen maanden. Ik voelde en ik wist al die tijd dat er niet snoet goed zat. Uiteindelijk blijken beide eileiders iets vergroot te zijn, en zitten er erg veel blaasjes als een parelsnoer om heen allemaal onder de 1 cm. Nu medicatie mee gekregen 12 dagen lang een tablet om zo de menstruatie op te wekken. Daarna op dag drie hormoon waarden laten prikken en ook op dag 14 en 18. Voel me nu Zo rot en eigenlijk ook opgelucht tegelijk, blij dat ik niet nog langer heb door geknoeid maar me gevoel heb gevolgd maar ook zo. AMG voor wat komen gaat nu...
Ohh meid.. altijd balen hè dat nieuws. Maar andere kant ook fijn dat je nu duidelijkheid hebt en geholpen wordt. Probeer er positief in staan! Succes!
Ja, en je hebt nu echt goede kansen om zwanger te raken!! Je had dus ook nooit eisprongen van je zelf of wel? Succes!
Geen idee of ik een eisprong heb gehad ooit. Me eerste zwangerschap was door de pil heen en dus spontaan. Helaas is dat. Het goed gegaan. Gisteren was het gevoel zo dubbel echt rot, maar idd nu zou er door middel van hulp een redelijk goede kans zijn, waar ik erg blij mee ben.
Ik had eerder regelmatig 27-29 dagen, vorige maand ineens 50 En nu was dus die laatste menstruatie op 1 nov Zit nu alweer bijna op dag 70 ofzo Dus ook heel raar