Na miskraam/ MA, geen menstruatie, tussentijds bloedverlies, toch zwanger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik vroeg me even af of iemand ervaring heeft met zwanger zijn direct na een miskraam of missed abortion, zonder nog een normale ongesteldheid te hebben gehad. En zo ja, had je dan tussentijds wel steeds wat minimaal bloedverlies?

Ik heb zelf net een missed abortion gehad van een tweeling, op 18 december. Ik denk op woensdag 9 januari mijn eisprong te hebben gehad. Ik heb op 6dpo, 7dpo en 9dpo wat bloedverlies gehad, niet veel, nog geen inlegkruisje half vol. Wel behoorlijk ongesteldheids gevoel en steekjes in buik en borsten. Heel af en toe wat wit slijmverlies, maar niet veel. Verder geen symptomen zoals ik die bij voorgaande zwangerschappen wel had.

Ik zit me dus af te vragen of ik nou ongesteld aan het worden ben of dat er een andere verklaring kan zijn voor die tussentijdse bloedingen.

Kan je uberhaupt ongesteld worden op 8 dagen na je eisprong? Ik ben normaal altijd precies op 14 dagen na de eisprong ongesteld namelijk.

Het bloeden kan natuurlijk een restje zijn van de missed abortion, kan ook innestelling zijn geweest, of menstruatie.

Ik begrijp wel dat niets zekerheid geeft, behalve een test doen. Maar ik ben gewoon even benieuwd naar de ervaringen van andere dames die meteen door na een miskraam of missed abortion weer zwanger zijn geraakt.

2. lindsay83

lindsay83 Niet meer actief

Beste Angelhope,

Ten eerste, wat verdrietig en heftig dat je een miskraam hebt gehad.

Over je vraag, ik ben gelijk de cyclus na mijn vroege miskraam weer zwanger geraakt, heb daar geen tussentijdse bloedingen bij gehad. Mijn eisprong was zo'n 14 dagen na het begin van mijn vroege miskraam, en de (licht) positieve test had ik weer zo'n 14 dagen na mijn eisprong.

Heel veel succes voor je en hoop dat het raak is!

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Hoi

Ik heb 10 november een missed abortion gehad en een bloeding gehad op 20 december. Tussentijds geen bloedverlies dis ik dacht mijn eerste menstruatie . Dit tot 24 december. Maar op 1 januari begon ik weer te vloeien tot op de dag van heden. 3 januari een positieve test in m'n handen. 4 januari echo maar geen vruchtje te zien. Hcg was 244 in bloed. Week later 242 en nu afgelopen woensdag ( 1 wk later) 170. Wat het is?? Geen nieuwe zwangerschap iig. Je cyclus kan gewoon nog even van de leg zijn. Testen nu kan ook nog onbetrouwbaar zijn. Mss nog even 2 welen afwachten en als je dan positief test Mss een echo? Succes!

4. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    Ik heb in mei een miskraam gehad en in juni was ik alweer zwanger.
    geen tussentijds bloedverlies gehad.
    Wel had ik "pech" met testen, eerst een positieve test daarna 2 negatieve en uiteindelijk toch 2 positieve testen. Was erg vreemd, verloskundige had hier ook geen verklaring voor..

Deel Deze Pagina