hoi allemaal nu net vanavond heb ik zin in popcorn en nu net hebben we geen olie meer kun je popcorn ook bakken met bakboter? hoop dat iemand dit weet
Oh jeeee....ik ken alleen de magnetrot popcorn! Moet ik nodig weer eens halen...... Hmmmm..heb er eigenlijk NU zin in... Dank je wel dus ...heb het niet in huis
Ik heb ook ineens zin in popcorn. Helaas, gaat nu niet meer lukken. We kunnen wel naar de bios gaan Elmo! Weet jij nog een leuke film?
Ben al heeeeeeeeel lang niet meer in een Bios geweest *eigen schuld uiteraard* Maar alleen voor de popcorn zou je er al heen moeten inderdaad! Krijg echt honger nu......heb brownies gemaakt!
bakboter weet ik nie tmaar wel met roomboter neem aan dat het dus wel zou kunnen. Ik zou als je roomboter heb het daarmee proberen errug lekker ( wel ongezond natuurlijk )
wij hebben een popcorn machine die is nog makkelijker je hoeft alleen maar mais te kopen die korrels en kan elka dag verse warme popcorn klaarmaken mmmm heerlijk maar succes met bakken en eetsmakkelijk
Maar ik vind wel dat je op "vreet" uren niet meer zo'n topic mag plaatsen hoor :-D Fijn dat het gelukt is! Wij hebben eigenlijk altijd zout...jammmm *krijgt er gewoon weer zin in*