Ook ik heb een Marokkaanse vriend en Noura heeft helemaal gelijk wat betreft de vooroordelen! Ik merk ook dat de nare opmerkingen/reacties met name komen van mensen die verder van me af staan. Mijn dichtsbijzijnde familie en schoonfamilie gaat er goed mee om. Maar bijvoorbeeld collega's kunnen zo raar reageren! Het is hier al genoemd maar inderdaad de vragen als 'wanneer ga je een hoofddoek dragen?' en 'mag je wel met mannelijke collega's lunchen?' tot 'ben je niet bang dat je vriend jullie kinderen gaat ontvoeren'? etc etc Als je er niet echt op ingaat of begint te lachen beginnen ze vaak een serieus gesprek met je dat zo'n relatie toch geen toekomst heeft pffff en dan zijn ze zelf soms gescheiden of whatever en ze kennen mij niet eens zo goed laat staan mn vriend! Maar word er steeds ongevoeliger voor al zal het me wel heel erg raken als ze aan mn kind komen maar goed we moeten niet onze ogen sluiten voor de wereld waar we in leven. Van beide/alle kanten zijn er vooroordelen waar we helaas niets niets aan kunnen doen. Maar het belangrijkste is dat je gelukkig bent met je partner! Geniet van elkaar! En niet geheel onbelangrijk: Gemixte kindjes zijn Supermooi! hihihi!