Hoi hoi Wij willen aankomend zomer gaan kamperen in Duitsland op n camping. Wat is t moeilijk om n 'geschikte' camping te vinden. We hebben n ukkepuk van dan 2,5jaar oud. Iemand tips??? Max ter hoogte van zuid limburg Wensen; Niet te grote camping(100??) Zwembadje(of in de buurt) Speeltuin/zandbak(t liefstemop t veld) Alvast bedankt!!!
Ik ben een groot Duitsland fan, maar vind de campings over het algemeen niet zo heel leuk. En ik heb er echt al heel erg veel gezien in mijn hele leven. Vaak zijn ze vrij groot opgezet, veel vaste plaatsen, nette laantjes met afgebakende plaatsen en 1 centrale speeltuin. Leuk, maar niet helemaal wat handig is met hele kleine kinderen. Als ik jou was zou ik lid worden van de SVR, dat kost maar een tientje en dan kun je zoeken naar campings die daar zijn aangesloten. Wat je zoekt, kleine camping met een speeltuintje op het veld zie je vaak op SVR-campings. En die zitten ook wel in Duitsland. Weliswaar vaak ietsje zuidelijker, omdat het daar net wat mooier ook is, maar dat scheelt je hooguit een half uur rijden, denk ik. Vaak zijn SVR-campings ook relatief goedkoop, dat is ook altijd prettig.