Hallo allemaal, Ik zag laatst een topic van iemand die op zoek was naar mail vriendinnen. En eigenlijk lijkt het me wel heel fijn iemand te vinden waarmee het klikt! Ik woon al jaren in het buitenland en heb ondertussen een zoontje van 2, met een hart-afwijking en epilepsie. Eigenlijk mis ik wel contact met iemand die of in dezelfde situatie zit, of vergelijkbaar. Ook al zijn de medische zaken anders, we vinden vast wel steun Daarnaast ben ik wel van de foto's sturen en het soms lekker even kunnen klagen, want dat moet kunnen Oh, en ik ben 33 Wie wil een poging wagen? Pb'tje?
Hey hoi, Woon ook in het buitenland. Heb zoon van 3 en ben 36. Mocht je interesse hebben mag je me Pben! Wie weet is er een klik.
Ik wil ook wel mailen ik heb ook een zoon van twee met epilepsie en nog wat andere gezondheids problemen.
Ik wil ook wel mailen, met foto's is toch net wat leuker, heb geen kids maar die hoop ik wel snel te krijgen! En geen eigen kids met medischie problemen dus, maar wel in de kinderthuiszorg met veel zieke en beperkte kinderen, dus wellicht wel tips en anders een luisterend oor Stampertje, heeft je zoon erg last van epilepsie? Op mijn werk is een kindje nu begonnen met een ketogeendieet, werkt super goed! Hij is bijna aanvalsvrij en kwam van soms wel 40 aanvallen per dag. Wellicht ook wat voor je zoontje.
Hi, Ik ben best geinteresseerd in wat persoonlijker contact (woon ook in het buitenland, en heb een zoontje van Feb 2011). Ik ben alleen vrij laks met 1:1 contact, maar ik ben best wel in voor een (Besloten?) clubje o.i.d... En een PB is altijd leuk...