Helaas, ik heb het alweer uit, het laatste boek van Karin Slaughter: Genadeloos. Wederom een briljant verhaal en ik baal ervan dat ik het in 1 week alweer uitgelezen heb. Ik wil meer!! Nu hopen dat er snel weer een nieuw deel uitkomt. Al vraag ik me af hoe lang ze nog door zal gaan hiermee... Nog meer fans hier? Vonden jullie dit deel ook weer zo goed? Groetjes, Ria81
Ik ook.. Ik ook.. Ook van tess Gerritsen en Patricia Cornwell trouwens. Net begonnen in de nieuwste Gerritsen en van Cornwell komt de 15 e uit.. Baal altijd als ze uit zijn
Oh moet je zeker doen!! Heb ik ook alle boeken van. En ook van Jonathan Kellerman! Is echt een TIP! Heb laatst ook Engeleneiland gelezen. Van Camilla Lackberg. Ontzettend goed boek!! Heb ik ook zowat in 1 keer uitgelezen. En natuurlijk de chirurg van Tess Gerritsen. Hier kun je wel weer wat tijd mee vol maken tot het volgende deel van Slaughter
Ik heb de eerste 3 delen van de Grant County reeks gelezen. De verhalen waren erg spannend en ik kon ook lastig stoppen met lezen, maar het plot......Zo jammer dat het plot in één bladzijde onthuld wordt, daar had m.i. wel wat meer opbouw in kunnen zitten. Een lichte koude huivering was ook heel slecht vertaald, sommige uitdrukkingen waren letterlijk overgenomen uit het Engels/Amerikaans en ergens werd opeens in de "ik" vorm geschreven in plaats van "zij".