Hoi meiden, Gisteren zo,n rot moment gehad op het werk dat ik het hier toch gaat zeggen. Is misschien niet verstandig door te lezen als je nog moet ontbijten. Mijn darmen waren gisteren zo aan het rommelen dat het op het werk niet meer te houden was. Een mannelijke collega waarmee ik tijdens de pauze,s een rondje loopt vroeg me om mee te gaan. Omdat ik darmen niet vertrouwde heb ik aangegeven kom zo, eerst even naar het toilet. Maar dat is helemaal mis gegaan, zat er zolang op dat hij , zat op een invalide toilet wat ook voor mannen toegankelijk is, naar de deur gekomen is om te vragen of het allemaal nog ging. Uiteindelijk is het me gelukt en heb ik hem op het hart gedrukt dit genante moment tegen niemand te vertellen. Hebben jullie dit wel eens meegemaakt, en hoe reageren jullie erop? Dikke X Jes
Awww meis dat is k*t maar denk dat je collega er ook niks aan heeft om het anderen te gaan vertellen mop! Zulke dingen gebeuren en dat zal hij ook vast wel snappen maar dat jij je er zo rot onder voelt snap ik best! Maargoed jij bent ook maar een mens, is hem vast ook wel is gebeurd!
Joh... ik begrijp dat je je misschien wat gegeneerd voelde, maar het is echt niets om je rot over te voelen hoor! Meestal voel je je zelf reel rot over dit soort dingen, maar maakt de ander er verder niets van. Ik zou me in de plaats van je collega alleen maar heel bezorgd voelen en achteraf blij zijn dat er niets ergs is. Uiteindelijk heeft iedereen wel eens last van z'n darmen en moet weleens héél lang naar de wc (zelfs los van zwangerschap). Ik probeer genante momenten maar gewoon heel snel te vergeten... (Niet dat dat ook lukt overigens).
Ja snap dat je dat heel vervelend vind maar zoals eerder genoemd voel je je zelf daar genanter bij dan je collega. Tsja iedereen poept nou eenmaal, en soms helaas aan de shit!!! Lief van je collega dat hij toch even kwam kijken, ook al had je dat op dat moment liever niet. Wij geven het op het werk altijd even aan als we moeten, zodat we geen mensen hebben staan wachten op de wc zelf haha.
Joh, gewoon niet meer aan denken! Iedereen poept, hoor, ook je collega Ik ging laatst op mijn werk naar het toilet en er kwam net een collega naar buiten. Ze moest erg lachen en zei: "Ik zou even wachten, als ik jou was!", maar aangezien ik op klappen stond, ben ik toch gegaan, hahaha! Tja, het rook niet naar bloemetjes (nou ja, ook wel, maar dat kwam uit een spuitbus), maar thuis ben ik erger gewend Hoort er allemaal bij. Zelfs de koningin zal wel eens last van haar darmen hebben, hoor. En ook zij vindt het dan vast niet leuk als er iemand komt vragen of het allemaal wel goed gaat, maar het is wel lief dat mensen bezorgd om je zijn....
Meid kan me voorstellen dat het niet echt leuk voelt maar kan gebeuren en overkomt de beste. Iedereen poept, en soms wat makkelijker dan anders. Geen zorgen!
Toen ik zwanger was van de 2e, zat ik samen met de directeur op kantoor wat achterstand in te halen. Het was vlak voor lunchtijd en het was de gewoonte dat ik dan broodjes voor ons haalde. Ik was de hele ochtend al vrij misselijk maar ik bleef stug doorwerken om de achterstand zo veel mogelijk in te halen voor de lunchtijd. Opeens word ik overvallen door een golf van misselijkheid en wist direct dat ik de wc niet meer zou halen! Dus ik draai me om en kots zo in de prullebak. Ik kan alleen nog maar heel zachtjes sorry sorry uitbrengen. Waarop de directeur zei 'ach meid daar kan jij toch niks aan doen.. Maarre ik denk dat ik vandaag zelf de broodjes maar haal' Met een big smile op zijn gezicht. Ik heb me zelden zo lullig gevoeld. Dus je bent niet de enige hoor die wat genants heeft meegemaakt op het werk. Shit happens moet je maar denken in jouw geval
Jeetje meid, ik zou dat ook heel moeilijk vinden. Maar als een ander zegt, ik moet poepen, of die is lang bezig, zit ik daar niet mee, en zo zou je collega ook denken, niemand zit daar mee. Iedereen poept, en iedereen stinkt en iedereen schaamt zich een beetje daarvoor.