Genant haar *daar* waar je t niet wil...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door piri piri, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Mijn vriend zei het laatst tegen me en belandde vervolgens in een lachstuip....
    Heb gelijk het scheermes er overheen gehaald, we moesten die avond ook nog naar de vk namelijk :)

Ben normaal helemaal niet zo tegen haar, maar voelde me wel ff voor lul gezet door vriendlief ;)

2. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Op bed liggen, kussen onder je hoofd, spiegeltje ervoor en veel licht! Ik ben nu 23 weken en tot nu toe gaat dat nog steeds perfect! Hoe ik het op het einde ga doen.. Hmm dat zie ik dan wel.. ;)

3. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    wat een grappig topic!!!

wat kunnen sommige ich druk maken om haartjes!!

ik at gister te bedenken laatst heb mn man t nog gedaan nu alwer lange stoppels
    blijf aan de gang....

nouja zo af en toe doe ik t maar nee ga er verder geen rekening mee houden dat als ik moet bevallen t netjes moet denk ik zo...
    naast dat ik van scheren vaak jeukerige pijnlijke bultjes in mn liezen krijg, die wil ik er dan niet ook nog bij hebben....

ze moete t er maar mee doen bij t bevallen :D

4. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Epileren, auwww!! Dat lijkt me niks!

Ik zag dat topicstartster vooral zelf het gevoel had dat het niet lekker zat met terugkerende haren, dat heb ik wel idd. Ik kan daar slecht tegen. Maar alleen voor de VK of bevalling zou ik t niet doen.

5. mamaI

mamaI Lid

10 mrt 2009
    53
    0
    0
    Haha, wat een leuke reacties. Ik doe het ook op de tast, onder de douche. Heb al een flinke buik, maar het lukt nog aardig. Benen houd ik ook bij met een epilady, maar dat doe ik altijd, heb nog al last van zwarte haren en ik vind dat bij mij echt geen gezicht.

Toen de bevalling van mijn zoontje begonnen was en ik thuis nog geven ging douchen voordat we naar het ziekenhuis konden heb ik trouwens ook alles nog even geschoren, natuurlijk hebben ze in het ziekenhuis genoeg gezien maar ik vond het een prettig gevoel dat ik er netjes bij lag :D

6. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Ook hier ging het aan het eind op goed geluk! Maar erger vond ik misschien nog wel dat ik m`n benen niet meer fatsoenlijk kon doen... Ik heb nog wel even gedacht toen de gyn 'daar' bezig was - `t ziet er gewoonweg niet uit van onderen, ik hoop maar dat je het al eens erger hebt gezien....

Ik weet nog wel heel erg goed dat ik, zo gauw als het kon, ik na het douchen al het achterstallig onderhoudswerk eens grondig aan heb gepakt. Duurde wel even, maar dan had je ook wat he hahaha!

Kortom: zeeeeer herkenbaar probleem, maar het zal helaas tot aan het eind een probleem blijven!

7. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    De pincet doet wonderen :D
    Al is het wel zo dat als je er eenmaal aan begint, het erger weer terugkomt he... Maar ja :)

8. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0

Dat is dus een fabeltje...
    Haren komen niet dikker of met meerdere terug alleen doordat als je ze afscheert je stoppels krijgt en die lijken dikker omdat er geen dun puntje meer aan zit en veel harder aanvoelen. Maar haren blijven gewoon hetzelfde of je nu scheert of epileert. Bij epileren duurt het ook langer voordat ze terug komen en omdat er niks afgeschoren is en deze haren dunne puntjes hebben voelen ze ook zachter aan als ze terug komen.

9. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ach tja ik scheer op gevoel op het laatst laat ik mijn man even keuren of spiegeltje ervoor

10. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb ook gehoord dat het een fabeltje zou zijn, maar hier klopt het als een bus dat ze eens zo donker, etc terugkomen.... ;)

Deel Deze Pagina