Wat voelde ik nu? Beetje paniek..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Net bukt ik over een stoel heen om mijn zoontje wat te geven, bij het bukken voelde ik opeens onder in mijn buik een soort van bal.

Ik ging weer overend staan en toen zakte die bal weg.

Ik nogmaals bukken en hetzelfde gebeurde opnieuw.

Wat is dit??

Ben beetje in paniek..

2. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    misschien je baarmoeder?

3. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Ik weet nog dat ik dat ook dacht. Als ik iets bukte of voorover boog, alsof er iets in de weg zat. Maar is natuurlijk ook logisch, je kindje groeit daar in je baarmoeder. Denk dat dat het gewoon is hoor.

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihi nou ik had van de week therapie voor mijn bekkeninstabiliteit en ze duwde mijn been wat richting omhoog en toen had ik zoiets van, heej dat gaat niet er zit wat tussen.

OOk dat gevoek heb ik met schoenen aandoen.

Mijn moeder zei ook wat jullie zeiden, dit is dan geen harde buik? Deed geen pijn ofzo.

5. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook denken aan een harde buik.

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Denk niet dat het een harde buik is? Nu komt het gevoel telkens als ik buk, zodra ik overend sta ik het weg.

Zouden mijn banden aangespannen worden als ik buk? Ms voel ik de banden wel trekken ofzo?

Heb namelijk ook sinds twee dagen rondom mijn buik en rug soortje van spierpijn zeg maar.

7. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    dat is gewoon je baarmoeder hoor!
    Die komt nu met 15 weken boven je schaambeen uit, dus dat voel je. Probeer maar eens te voelen met je handen als je in bed ligt, dan voel je ook een harde bal :) kan geen kwaad ;)
    Bij mij zit die harde bal bij mn navel, wordt steeds groter en gaat steeds meer in de weg zitten hihi.

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    De verloskundige kon mijn baarmoeder vrijdga nog niet voelen, ze dacht aan een diepliggende baarmoeder of een gekantelde (nu zei mijn moeder vanavond dat zij die ook heeft, dus wie weet is het erfelijk)..dus die baarmoeder kan ik nog niet voelen.

Maar ms dat ie nu zover gegroeid is dat hij verder naar voren komt en dat ik hem ga voelen.

Heel apart gevoel wat ik dus sinds nu heb.

Heb wel het idee dat de baby en baarmoeder een groeispurt hebben, dus zou kunnen dat de baarmoeder nu meer voelbaar voor me gaat worden.

Het zit in elk geval in de weg met sommige bewegingen..

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jep, is de baarmoeder en je baby :)
    Harde buiken, dan voel je de boel echt samentrekken, da's een ander gevoel :)

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihi ik zit gewoon een beetje te glimlachen...heb ik eindelijk ook iets gevoeld zeg maar..

Ik vind dit zit zo n aparte fase, buik groeit goed, maar merk nog niets zeg maar..

Voel ik dus echt gewoon mijn baarmoeder en kindje zitten..hihi..leuk!

Vandaag weer een echo..jippie!

Hoop dat ze ms kunnen zien of het jongetje of meiske is..

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Sinds deze week voel ik dat er iets in de weg zit zeg maar bij sommige bewegingen.

Maar ook sinds deze week heb ik last van mijn maag, geen idee wat brandend maagzuur is, maar ik voel mijn maag, rotgevoel.

Ben er ook misselijk door smorgens. Ga ook weer boeren net als in het begin en dat volle maaggevoel is weer terug als in het eerste weken waar ik toen 4 weken dag en nacht ziek ben geweest.

Heb rondom mijn buik en rug een soortje van spierpijn, zou dat komen omdat de baarmoeder groeit? En dus de buik zwaarder wordt?

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, dat kan :)
    Heb je al zo;n buik dan?

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja ik lijk wel al zes maanden zwanger. Niet normaal. Ik schaam me er gewoon voor..

De verloskundige komt zo....

Ik had haar gemaild met het bovenstaande verhaal plus dat ik rondom mijn borst zo n drukkend gevoel had/heb. Alsof er een band om heen getrokken zit.

Pfff...had ook een topic geopend met spierpijn pff..hier op de pagina.

Ben vannacht hele nacht op geweest ivm de pijn op en rondom mijn borst. Zelfs mijn schouders doen pijn. Ik wist niet hoe te liggen. Misselijk.

Ze zei dat ze ongerust is op hoge bloeddruk.

Ze is nu op weg hier heen.....

Deel Deze Pagina