*genant* maar t kan je gebeuren..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door piri piri, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hahaha, nou het was echt niet erg genoeg om te gaan huilen hoor. Dat heb ik bewaard voor toen hij geboren was :D. En nadat ik het riep kon ik weer vol aan de bak om te persen, dus toen kon die poep me niks meer schelen!

2. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    haha idd. :D

3. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    't Klinkt allemaal een beetje vreemd, maar daar ga ik me toch niet druk om maken. Mijn schoonzus zei: 'Je wilt alleen maar dat het kind eruit komt'. En ze zijn wel wat gewend hoor, ik denk dat ik er wel om kan lachen ... poepen in bed ... hihi !!

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    je zal maar aan de diarree zijn hahahaha ik denk dat dat erger is als zoiets je overkomt :p

dat er iets van ontlasting mee komt is heel normaal maar daar doet de vk echt niet moeilijk over...ik denk dat ze dat bij iedereen wel zien

5. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Tja, de verloskundige mag t dan wel gewent zijn.....ik niet .....
    T blijgt n nare gedachte....
    Ik kan me nog zo onze eerste vakantie herrineren 15jr geleden, ik kon t niet eens als mijn vriendje in t zelfde app was, stuurde hem telkens weg...en toen we gingen samenwonen....drama......
    Ok tijdens bevalling 'moet' je wel.....maar zucht, ik ben bang dat ik er meer tegenop zie dan t bevallen zelf...:)

6. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ik had de jackpot :D heb een klysma gehad en ben ook nog gekatheteriseerd. Om eerlijk te zijn kon het me allemaal niets schelen ;)
    Het duurde zo lang en nadat de weeën wegvielen, de laatste cm niet vorderde en ik een weeënstorm kreeg door weeënopwekkers, was dit wel het minste waar ik mee bezig was ;)

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.211
    10.827
    113
    Waah, classic dit draadje! Ik zie een topic "dingen die ze je niet van tevoren vertellen" opkomen!

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ piri piri
    We horen je nog wel als je bevallen ben...;)
    Kijken of je je er daadwerkelijk druk om heb gemaakt ;)
    Kan je nu al vertellen dat dat niet zo is :)

Tis idd echt t laaaaaaaatste waar je aan denkt hoor

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Volgens mij had ik dit ook tijdens het persen, heb er nooit bij stil gestaan of me druk om gemaakt.
    Had wel wat anders aan mijn hoofd hahah

10. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    IN tegenstelling tot de rest vond ik het degelijk heel erg, ook tijdens het persen. Brrrrrr,

11. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    haha jaaaaa naar ideee!!

mar dat is t... we hebben nu alle tijd om over allemaal zukke onzin na te denken!!
    als we daar liggen vast niet meer, dit is mn 1e dus ben erg benieuwd..

12. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Het kon mij allemaal geen r**t schelen toen ik aan het bevallen was. Het vlotte niet erg en ben geloof ik wel 100 keer getoucheerd en uiteindelijk ook een catheter. Dus dat ik in mijn bed zou poepen daar was ik echt niet mee bezig. Ik vond het wel een gemakkelijke idee, want je weet wel, welke kant je op moet persen:)

Ik ben zelf verpleegkundige en ik vind het nooit erg. Het hoort er gewoon bij. Het wordt pas genant voor de pte als hij/zij bewust in zijn bed poept of plast. Geloof me, dat gebeurt ook:(

13. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    de gedachte kan ik ook niet los laten.. dit is mijn 2de zwangerschap.. maar bij de eerste was het een geplande ks.. nu heb ik toch wel meer angst... ook van het poepen.. haha

14. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Nou moet zeggen dat ik daar ook heel veel moeite mee had..
    Ik had tijdens de weeen al de hele tijd op de wc gezeten dus zal vast niet veel meer in mn darmen gezeten hebben.. Maar op t moment dat ik echt mocht gaan persen durfde ik dus niet goed door het bang zien hiervoor...
    De vk zei dan ook, je zal t echt los moeten laten want mocht dat gebeuren kan je er echt niks aan doen... Wel grappig om te lezen dat ik niet de enige was/ben met deze angst..

15. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Nou piripiri ik had dezelfde nachtmerrie als jij hoor voor ik moest bevallen bij mijn eerste. Ik ben in het zh bevallen en kan je zeggen dat ik overal erg in had. Mijn man maakte er van te voren ook grapjes over met zijn vrienden hahaha. Als het was gebeurd was het bij hem geen probleem geweest meer bij mij.
    En ik kan ook moeilijk naar het toilet net als jij. Als wij wk op vakantie gaan, ga ik wk niet naar de wc en op het werk ook niet terwijl ik daar al jaren werk hahaha. Maar de 2 dagen voor je gaat bevallen poep je je vaak helemaal leeg ook, om soort ruimte te maken denk, ach en gebeurd dat gebeurd het je kunt er niks aan doen, de volgende wee komt je heb geen tijd om je te schamen.

16. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Dit moet trouwens ook een grappig topic zijn voor de Vlamingen onder ons, haha!
    Ontopic: hier gebeurde het ook... Ik heb me er geen moment druk om gemaakt, maar vond het wel stinken, hihi!
    Waar ik wel heel bang voor ben, is dat ik deze keer weer moet overgeven.... Maar ook dat houd je niet tegen....

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik was ook banger om over te moeten geven dan voor een toevallige number 2 :)

En ik heb in een flits gedacht, vlak voor ik zou gaan persen, dat ik over mijn nek moest. En in een zelfde flits, o nee dat doe ik niet, bovendien zit er werkelijk niks in mijn maag. Heb dus ook niet overgegeven. Ik haat overgeven. Heb het tijdens mijn zwschap gelukkig ook nooit gehoeven, ondanks de misselijkheid.

18. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    zolang man lief er maar niet teveel van mee krijgt. Die van mij kan daar absoluut niet tegen. hij ziet al op tegen de poepluiers van ons beebje:D

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

bij de eerste heb ik volgens mij ook gescheten, maar de vk veegt dat gelijk weg hoor. en ze begon echt niet van: eeeh garverdamme jij schijt!!! ik heb toen ook nog es de boel volledig onder gezeken want ik had die avond heel veel gedronken. bij de tweede weet ik het eigenlijk helemaal niet eens. intereseert me ook vrij weinig. als de vk daar niet tegen kan had ze maar een ander vak moeten kiezen toch? en mn vent?

die zit sowieso niet voor mn wak maar staat bi mn hoofd en als ie wat ziet, dikke pech dan. nee die scheten die hij laat af en toe zijn lekker... ;) pfffffff net een giertank

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Bij de oudste dacht ik redelijk leeg te zijn, was thuis al paar maal naar t toilet geweest en heb ook paar maal vreselijk gespuugd... en gedurende dag natuurlijk niets meer gegeten. En toch kwam er in de persfase nog wel wat mee. De VK gaf aan dat het even wat komisch ging voelen omdat ze even wat moest schoonmaken aan de onderkant :D Zat op dat moment op de baarkruk.

Bij de tweede weet ik eigenlijk niet of ik een nummer 2 heb neergelegd.

Deel Deze Pagina