Dat had mijn zus ook, (net zo'n dramapoeper als ik). De verliskundige werd zo boos, als je nu niet pers knip ik sowiezo in.....en zo geschiedde....auw.
VK's zijn juist blij als ze poep zien hoor, want dat betekend dat de baby er bijna is. En voor de poeperd is het mss genant, maar de vk ziet hetzoveel gebeuren, voor haar is het al normaal en hoort het bij een bevalling.
ik zie ook niet in wat er erger is aan poep als aan een doos die op zijn verst openstaat met bloed en slijm.... ook niet echt dat je zegt: eet smakelijk
Ik kon t ook niet houden! Ik voelde me zoo voorlul, maar ze zeiden nee alleen maar goed kunnen we zien dat je goed perst!! Pfff.. hahaha en je houd t echt nie tegen hoor t komt er gewoon mee uit hahaha
ik voelde op een gegeven moment ook dat er poep uit ging komen, en durfde daardoor niet goed meer te persen. maar de vk zei dat ik nu echt door moest gaan, dat t niks uitmaakt en dat t een goed teken is. want ik was er bijna! en tja, van die pijn wil je wel af, je wilt t kindje dus ik heb me dr gewoon voor afgesloten...en floep daar was mn mooie dochter!
Ik heb het niet gehad tijdens de bevalling...wel ervoor,toen de weeen begonnen thuis had ik een klein uurtje later een keer of 3 erge diarree,volgens de verloskundige was dit ter voorbereiding van de bevalling,zodat je darmen leeg waren. Ik maakte me er voordien ook druk over,maar tijdens het persen denk je er geeneens aan,je bent maar met 1 ding bezig en dat is je kindje er gezond uit krijgen!
Hier ook zo'n poeperd tijdens de bevalling. Ik moet zeggen dat ik me er niet voor schaamde. De dames die erbij stonden, hebben het meteen weggehaald en ik had zo'n pijn dat het enige wat me boeide was om zo snel mogelijk van die pijn af te komen.
hier ook wat ontlasting tijdens het persen, nou, het interesseerde me geen drol Was alang blij dat de kleine er bijna uit was
Hier ook!.... Vk was erop voorbereid en had keurig papier liggen waarmee ze het oppakte en in een emmer deponeerde...... Trouwens ook gekotst tijdens bevalling....Kwam er heerlijk aan 2 kanten uit!.... Schijnt ook normaal te zijn, je darmen enzo willen leeg..... Wel grappig dat eigenlijk iedereen het heeft, maar niemand praat erover! Ik heb er dus voor gekozen om mijn vriendinnen dit wel te vertellen......
sjeempie daar heb ik me niet eens mee bezig gehouden tijdens de bevalling, was met hele andere dingen bezig. ik denk ook niet dat ik er de aankomende bevalling bij stil ga staan. wel knap dat jullie tijdens de persweeën nog de tijd vinden om je tussendoor druk te maken over poep, hahaha, hilarisch!
Ik was daar ook echt bang voor, leek me ontzettend genant. De eerste keer toucheren vond ik ook maar niets.. Maar als je eenmaal écht bezig bent, dan interreseert je dat echt niet meer hoor, dan ben je compleet gefocust op het persen. Ik heb het dus ook gehad, vk veegde het weg en zei er verder ook niets over. Die zijn het zoals velen al zeggen, echt wel gewent .
Het is wel het laatste eigenlijk waar ik aan zou denken. Al poep ik heel de verloskundige onder! Het hoort er gewoon bij dat er soms iets meekomt. Je perst toch? Soms uit het verkeerde gaatje
hier ook gebeurt hoor, ik vond het aan de ene kant achteraf wel vreselijk genant, maar op dat moment, echt niet
heel normaal dat er wat ontlasting meekomt, je bent zo hard aan het persen dat het haast raar is als er niks uit komt.. tijdens de ontsluitingsweeen ben ik nog naar de wc geweest.
Hier ook gebeurd. Ik zat me maanden van te voren druk te maken, maar op dat moment boeit het je echt niet. Vk voelde dat me darmen een beetje vol zaten, en deed een of ander olietje (denk ik) daarzo waardoor alles eruit kwam. Getsie Heb me nu iig nerges meer voor te schamen bij man en moeder.die hebben me van me ergste kant gezien
hier gelukkig niet gehad tijdens de bevalling en hoop dit keer ook weer niet! de weeen begonnen thuis namelijk 2 keer met diarree hhahaha.. en tijdens de bevalling moest ik een paar keer overgeven! dus denk dat alles al leeg was haha
Ik denk niet dat hij op dat moment in staat is foto's te nemen....hihi Hij zal miss braaf achter mij zitten om mij te steunen. Ik vermoed dat hij t zwaarder heeft dan ik op dat moment ....
Persoonlijk hoop ik toch zeker dat er niks uit zal komen tegen de tijd dat ik persen moet. Ga nu al bijna over mn nek als ik die lucht ruik, laat staan als ik er dan ook nog niet eens van weg kan lopen, dan gaat het ben ik bang helemaal mis. Mocht het toch gebeuren, dan hoeft niemand aan mn gat te gaan zitten om het af te vegen, want als er 1 ding is waar ik een pleurishekel aan heb dan is dat wel wanneer er een vreemde aan mn privedelen zit.