*genant* maar t kan je gebeuren..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door piri piri, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Oh woeps daar had ik nog niet aan gedacht, is de verstopping eruit, dan durf je niet meer..maak je zelf een verstopping aan..Zal mij wel gebeuren idd..

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik had nadien ook mega-aambeien, kon niet meer zitten en liggen (zelfs niet op m'n zij) en een grote boodschap was al helemaal niet te doen....
    Dag 3 of 4 is de huisarts geweest om ze door te snijden. Een hel, maar daarna werd het iig wel beter.
    Dus nee, na de bevalling kan er ook nog wel een en ander aan 'leuks' komen... :(

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zeg een soort van extraatje..oh jeetje dan zat het ook even niet mee zeg voor jou..
    Pff hoop ik over te slaan.. Maar als je zulke bonken kwijt moet, heb je gewoon goede kans op aambeien vrees ik..

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hihi ik had dat ook zo, bij de eerste heb ik ook gepoept maar had het nieteens door. Dat is me achteraf verteld..

En het is echt waar, op dat moment maakt het je een stuk minder uit! Op de een of andere manier ga je zo over je gêne heen dat het je allemaal gestolen kan worden, als je kindje er maar uit komt(hihi en snel!!).

Ik had alleen wel heel stellig dat manlief echt niet mee mocht kijken, die moest bij mijn hoofd blijven. Alleen toen R er echt net uit kwam, laatste perswee, mocht hij even kijken omdat de verloskundige vond dat dat heel bijzonder was(hoezo bijzonder, mensonterend.. afijn, toch maar toegelaten). Nu nog, met inwendige echo laatst moet hij echt naast me komen zitten no way dat hij in het volle daglicht zo naar binnen mag lopen kijken. Volgens mij wil hij dan noooooooooit meer sex:D

5. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Ik ben echt een mega makkelijk persoon met bloot e.d. Ook poep van anderen heb ik geveegd ( in de geriatrie) en ik had daar nooit problemen mee... Bij anderen kan ik heel nuchter zijn daarin...

Maar bij mezelf is poep echt een taboe gewoon. Ik kan ook echt niet poepen op een vreemd toilet, en al helemaal niet als ik weet dat anderen in de buurt zijn... Dat is echt mijn momentje van privacy... ( nouja, sinds een jaartje mag mn vriend wel op de badkamer als ik zit te drukken) maar hij is echt de enige gewoon...

Het idee dat ik me daar zelf een dikke neerleg op zo'n moment lijkt me ook zo verschrikkelijk gewoon...!

Ik geloof ook wel dat je in het heetst van de strijd met andere dingen bezig bent maar... ja, ik weet het niet ergens denk ik ( zoals ik mezelf ken) dat ik dit wel een lastige ga vinden...

Ik heb al heel wat bevallingen bij dieren gezien en meegeholpen ( kalfjes, veulens, kittens, pups) en bij deze dieren zie je dat moeder kat en hond het zelf opruimen... Bij koeien en paarden komt het jong wel eens in de mest terrecht maar ook hier zorgt moeder ervoor dat het jong schoongemaakt wordt zogauw moeder daar de kracht voor heeft...

Het is dus iets heel gewoons, wat zowel bij mensen als dieren gebeurd... En toch is het iets waar je je niet gemakkelijk bij voelt...

Rare wezens toch, mensen... ;)

6. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ik moest nog plassen, deed ze een katheter, is ook nie echt leuk!!

7. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    Ik had alleen wel heel stellig dat manlief echt niet mee mocht kijken, die moest bij mijn hoofd blijven. Alleen toen R er echt net uit kwam, laatste perswee, mocht hij even kijken omdat de verloskundige vond dat dat heel bijzonder was(hoezo bijzonder, mensonterend.. afijn, toch maar toegelaten). Nu nog, met inwendige echo laatst moet hij echt naast me komen zitten no way dat hij in het volle daglicht zo naar binnen mag lopen kijken. Volgens mij wil hij dan noooooooooit meer sex:D[/QUOTE]

mee eens!!

8. susy26

susy26 Niet meer actief

hier ook gebeurt hoor, ik weet er alleen niks van, me vriend die zag het ,en zei achteraf, nou je was flink aan t ... haha... daar heb je echt geen erg in, die kleine moest eruit hihi en daar weten ze niet beter.

9. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Is tijdens de bevalling van mijn dochter ook gebeurd, op dat moment maakte me dat niks uit, was niet de eerste en zeer zeker niet de laatste.
    Het is iets natuurlijks, en je kunt het toch niet tegenhouden.

Alleen een tijdje na de bevalling, was ingesneden dus dat deed al auw en ook nog een fikse aambei.
    Ik kon de eerste paar dagen niet, maar op een gegeven moment voelde ik wat rommelen en ik zeg nog mooi tegen vriendlief "hmz denk dat ik morgenvroeg wel weer kan."
    Hij gaat naar de wc om zijn boodschap te gaan neerleggen, hoort hij mij in ene keer roepen "Ow sh*t!" hij moest toen heel vlug van de wc af hahahaha, gelukkig was ie nog niet zover om zijn broek uit te doen hahahaha :D:)

10. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Echte liefde toch... je eigen boodschap ophouden voor de ander...:D

Deel Deze Pagina