Goedemorgen, Wie heeft hier ook zo een last van. In het begin waren het hele nare dromen (nachtmerries) maar niet kind gerelateerd en zeker niet elke nacht. Nu al ruim een week, elke nacht dromen, vaak wakker en dan weer een nieuwe droom en ook over mijn zwangerschap en kindje. Voor de ervaringsdeskundige.... Gaat dit nog over of moet ik me instellen op elke nacht die dromen en dan toch vermoeid wakker worden (en 's nachts vaak wakker worden door het dromen)
Tja...hier ook! Het hoort er bij helaas. Je bent je toch onbewust aan het voorbereiden op het moeder worden en dat roept veel vragen en onzekerheden op. En dat verwerk je dan weer in je dromen. Dodelijk vermoeiend is het, zit nu ook met hoofdpijn beneden door het slechte slapen van vannacht. Werd er gewoon chagrijnig van vannacht...
Ja hier ook gehad is normaal en gaat over! De meest idiote dingen man ging weg bij mij, ik moest vieze beesten pakken, ik kreeg de baby in mijn eentje en niemand keek naar me om, ik kreeg een dochter terwijl het een jongen is, ik droomde ook over mensen die ik al heel lang niet had gezien of gesproken maar ook mijn medewerkers van mijn werk die erin voorkwamen kortom sloeg helemaal nergens op maar ik was er overstuur van Nu slaap ik slecht das de andere kant van de medaille
Ik ben inmiddels bevallen.. En t begint weer! Als ik al een paar uurtjes kan slapen schrik ik weer zwetend wakker..
Oh kijk, het hoort er dus bij. Afgelopen 2 weken elke nacht van die hele echte en bizarre dromen gehad. Gaat van oorlog tot baby vergeten te voeden, tot vreemdgaan van partner...
Hier ook de raarste dromen! Soms ook hele enge. Gister avond keek ik een James bond film.... Die ging in mijn droom nog even een stuk door. Niet dat het heel erg was.... Dromen over james bond zelf is geen straf.
Yup me to... Word zeker 3x per nacht wakker van nachtmerries. En dan moet ik echt ff uit bed naar de wc ofzo..anders gaat mn nachtmerrie gewoon verder :/
Hier al de hele zwangerschap de raarste dromen, sommige zijn heerlijk maar er zitten ook echt nachtmerrie's bij droom werkelijk over van alles en dan denk ik ook wel eens hoe kom je erbij om daarover te dromen, maar ja het hoort er nu eenmaal bij en word er vaak ook echt doodop van wakker.. -Droom over mijn hondje die ik zie verdrinken. -mensen die fietsen over hoogspanningskabels 1 viel van de fiets af en viel verbrand naar beneden. -Alien invasies (al meerdere keren over gedroomd haha) -Dat mijn vriend vreemdging. -Was zwanger van een tweeling nu, en heb meerdere malen gedroomd dat die andere weer leefde. -Of ik was nu opeens sexy nu ik zwanger ben en had keuze tussen 5 mannen op een bruiloft. -kreeg ook weleens een paniekaanval omdat er vlees voor mijn neus werd gezet en het vlees was niet doorbakken... - of mijn hondje die werd gelanceerd door een hele grote kraan hij werd geschept en de lucht ingeschoten, werd ook echt roepend naar mijn hond zijn naam wakker! -of ik begon opeens te bekken tegen mijn vriend in mijn droom en voor ik het wist was ik half wakker en lag ik nog te bekken op hem.en schrok er zelf van. -of ik was al 2 dagen op reis op de noordpool en kwam er pas achter dat ik mijn kindje thuis ben vergeten, en ik kon niemand bereiken, wand op de noordpool had je geen gsm ontvangst. Echt de raarste dromen die kwamen en komen nog steeds voorbij. en hoop dat het straks dan ook eindelijk wat minder gaat worden
Haha wat een fantasie ik herriner me er 1.. Bij me ouders lag er een krokodil in de woonkamer en zo een bok met die krulhorrens en dat me zusje opeens werd gelanceerd... Gelukkig werd ik daarna wakker,,,
bij de eerste maar even last van gehad bij de tweede zwangerschap nu al veel langer, ben benieuwd hoelang het nog gaat duren...... Maarre dit komt overigens niet door de veranderingen die je verwerkt in je dromen maar puur door de moontjes moontjes demoontjes.......
Wat "fijn" dat er herkenning is..... wel jammer dat het nog blijft.... Dan leg ik me maar erbij neer en hopelijk mag ik wel een keer nachtje doorslapen.