Afscheiding of vruchtwater????

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mamatje89, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Hoi,

Ik heb al een tijdje last van een harde buik zo af en toe,de laatste keer zei de VK dat ik waarschijnlijk ook al last had van indalingsweeen.

Nou verlies ik de laatste tijd veel meer afscheiding, soms wittig en soms doorzichtig. Denk dat het geen schimmel is,omdat ik verder geen klachten heb behalve wat buikkrampjes.

Toen ik net naar de wc ging zag ik dat mijn slip best nat was voor mijn doen! Ik heb er aan geroken omdat ik niet weet of het misschien (nu al?) vruchtwater zou kunnen zijn..

De geur kan ik niet echt omschrijven, het rook misschien een beetje naar haarverf van de kapper :p een ander voorbeeld heb ik helaas niet. De geur lijkt anders dan normaal,maar dit durf ik niet zeker te zeggen.

Kunnen jullie me misschien helpen?? Liefs Mamatje.

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als je twijfelt kun je beter even de vk bellen

3. 19831

19831 Actief lid

16 mrt 2012
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Hier ook veel last van afscheiding, dat ik ook niet precies wist of het vruchtwater of afscheiding is. Nu wacht ik even en ruik als het op gedroogd is nog een keer dan ruik je het vaak beter. Dit doet verloskundige anders ook. Maar als je twijfelt altijd bellen.

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Haarverf van de kapper = ammoniak = urine
    Volgens mij geen zorgen dus!

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Bij twijfel bellen.. Wij kunnen dat niet beoordelen va hier en als t wel vruchtwater is dan sla je jezelf voor je kop dat je niet belt. Dan uitleggen daar zijn ze voof

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ze zeggen dat vruchtwater zoetig ruikt. Dus ik denk niet dat je vruchtwater verliest. Maar als je twijfelt kun je altijd even de vk bellen!

7. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    +1
    maar bij twijfel altijd even bellen hoor!

8. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Bedankt voor de reacties meiden :)
    ik ben inmiddels weer op controle geweest en het bleek geen vruchtwater te zijn. Nu weer rustig afwachten ;)

Deel Deze Pagina