Hoi, Ik heb al een tijdje last van een harde buik zo af en toe,de laatste keer zei de VK dat ik waarschijnlijk ook al last had van indalingsweeen. Nou verlies ik de laatste tijd veel meer afscheiding, soms wittig en soms doorzichtig. Denk dat het geen schimmel is,omdat ik verder geen klachten heb behalve wat buikkrampjes. Toen ik net naar de wc ging zag ik dat mijn slip best nat was voor mijn doen! Ik heb er aan geroken omdat ik niet weet of het misschien (nu al?) vruchtwater zou kunnen zijn.. De geur kan ik niet echt omschrijven, het rook misschien een beetje naar haarverf van de kapper een ander voorbeeld heb ik helaas niet. De geur lijkt anders dan normaal,maar dit durf ik niet zeker te zeggen. Kunnen jullie me misschien helpen?? Liefs Mamatje.
Hoi, Hier ook veel last van afscheiding, dat ik ook niet precies wist of het vruchtwater of afscheiding is. Nu wacht ik even en ruik als het op gedroogd is nog een keer dan ruik je het vaak beter. Dit doet verloskundige anders ook. Maar als je twijfelt altijd bellen.
Bij twijfel bellen.. Wij kunnen dat niet beoordelen va hier en als t wel vruchtwater is dan sla je jezelf voor je kop dat je niet belt. Dan uitleggen daar zijn ze voof
Ze zeggen dat vruchtwater zoetig ruikt. Dus ik denk niet dat je vruchtwater verliest. Maar als je twijfelt kun je altijd even de vk bellen!
Bedankt voor de reacties meiden ik ben inmiddels weer op controle geweest en het bleek geen vruchtwater te zijn. Nu weer rustig afwachten