Bij onze eerste hebben we 9 maanden lang geen seks gehad! Ja, was bang dat er wat mis zou gaan (ach had 2 jaar gewacht op deze zwangerschap dus had het er wel voor over). Maar nu van de 3e....na mijn 1e 4 maanden vol gespuug etc ben ik nu niet meer te houden. Voel me zelfs een nymfomane.... Mijn man vindt het allemaal prima. Hij hoefde niet zo nodig tijdens mijn 1e zwangerschap en bij de 2e deden we het af en toe (buik in de weg). En hij heeft wel andere manieren om aan zijn "trekken" te komen, dus het was niet helemaal een droge periode geweest, haha. groetjes, Ellen
Hihi, vergeet ook niet dat je na je 30e als vrouw zijnde op je sexuele piek zit he En dan bedoel ik niet het nu of nooit moment, maar het moment dat je kunt genieten van sex om de sex! @Ellen1973: een nymf is toch de droom van elke vent? Groetjes van Kiki. PS om toch even bij het onderwerp te blijven, in het begin had ik ook iets aan angst voor een vrijpartij, maar die "gemiste" weekjes heb ik dubbel en dwars ingehaald. Het is nu zelf zo dat ik denk: het moet nog even, want straks kan ik een week of 6 na de bevalling niet.
heb de eerste maanden ook niet echt veel zin gehad moe enzo en nu zit mijn buik alweer in de weg en vooral als ik gwerkt heb, ben ik bekaf en heb echt geen zin, we doen het wel, maar dat de vonken er nu vanaf springen nee niet echt!! ben er van overtuigd dat het na de bevalling weer helemaal goed komt!!!
ik herken het helemaal. ik had er ook een topic over geopend. je angst kan ik goed begrijpen. je hebt al een miskraam achter de kiezen en je wilt dit kindje heel goed beschermen en wachten tot de echo tot je hoort dat echt alles goed is. het kindje zit wel goed ingepakt in je baarmoeder dat is misschien een geruststellend idee? en je man kan het kindje niet raken of iets dergelijks. maar ik kan je goed begrijpen hoor!! doe wat je het beste lijkt en doe dat. het is jullie zwangerschap,je man begrijpt je volkomen en dat is ook voor jezelf een hele fijne gedacht X!