Genant probleempje

Discussion in 'Zwanger worden' started by Eleanora, Oct 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

dat zou ook nog kunnen slunae!

ja het is heel vervelend indd... maar bovenop zitten maar eens proberen wat hier al gezegd werd ! lastig zeg..

2. Eleanora

Eleanora Lid

Aug 31, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een paar seconden dus tussen mn schaamlippen bewegend en niet goed erin..Dit is vooral bij hevige vrijpartijen en als t traag gaat wel gewoon helemaal erin. Helemaal geen herkenning dus :D

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Mss is zn penis dan wel even overgevoelig van al het sexuele geweld en trekt ie daarom terug omdat het zo gevoelig is.
    Kan dan zelf w.s niet meer goed aanvoelen waar ie op dat moment zit...
    Rondom je ei dus een saaie en niet te wilde vrijpartij!

4. Eleanora

Eleanora Lid

Aug 31, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL

Dat kan ook...Maar heb het gevoel dat het net net ervoor is..Ik wil eigenlijk niet al te analytisch zijn want we hebben juist een geweldig seksleven, maar moet binnenkort wel even praktisch worden hihi:p

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Jaa lastig... Ik zou ook zeggen dr bovenop kruipen en in de houdgreep ;)

6. Eleanora

Eleanora Lid

Aug 31, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voel me net een puber af en toe :D Ik ben altijd van de 'traditionele' posities geweest en als het maar fijn is en nu ga ik dus meer praktisch denken..Thanks!

7. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Maar ik begrijp dat je er wel eens met hem over hebt gehad? En dan bedoel ik niet 2 sec na of voor het klaarkomen want dat werkt bij mannen niet zo geweldig (prestatiedrang enzo;)).

8. Eleanora

Eleanora Lid

Aug 31, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps, deze tip komt te laat ahah. Ik heb beetje te hard op gedacht door na het vrijen op te merken 'he volgens mij ging je er net ietsje uit ik voelde het langs mn benen en minder in' :$ Volgende keer iets tactischer..:p

9. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis

hahaha, ja je moet het bij die kerels iets voorzichtiger breneg idd!!

10. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    1,220
    1
    0
    Haha ik moest eerst wel lachen om de eerste twee pagina's, bepaalde reacties waren lachwekkend.

maar het probleem wat je hebt is minder lachwekkend meid,
    misschien zou je inderdaad verschillende standjes kunnen uitproberen? weet niet wat het 'normale' standje is? dat hij bovenop ligt?

misschien op z'n hondjes of dat jij inderdaad bovenop zit?

11. bull22

bull22 Niet meer actief

ik denk niet dat het gaat om de standjes die je kan gaan uitvoeren, je moet geen seks hebben om zwanger te raken,

zoals je zelf al zei, dat jullie seks leven goed is.
    doe gewoon wat jullie altijd deden.
    en zit niet met die zwangerschap in je hoofd.

ik heb alle berichtjes eens na gelezen,
    mischien ga je iets te snel voor hem
    mischien rustiger aan doen zodat het wel beter gaat.

suc6 verder

12. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Tja..als je graag een kindje wilt zul je toch echt sex moeten hebben. Ik denk niet dat je het zo bedoeld als het overkomt?

je moet idd genieten van sex, en mss is het ontdekken van verschillende manier wel juist heel prettig voor hun sexleven?

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik denk idd dat het experimenteren goed kan zijn! Hoor dat je van traditionele standjes bent? Hij dus boven op?

Misschien een goede om te proberen, als je lepeltje lepeltje ligt.. jij uiteraard voor hem, dan kan ie er ook in..
    en is ook nog eens fijn ook ;)

MAja das persoonlijk ;)
    Maar in principe is het goed als hij "diep in je" klaar komt, maar dat hoeft niet persee hoor.. als er al sperma in je zit, kan dit zijn doel bereiken, Jou eitje!!
    Succes met klussen en idd probeer het leuk te houden!!

Groetjes!

14. bull22

bull22 Niet meer actief

inderdaad. seks moet leuk en lekker zijn.
    en niet iets verplichts worden.

15. joja81

joja81 Lid

Sep 6, 2011
    69
    0
    0
    Misschien met een kussen onder je kont?
    (eigen ervaring :D)

16. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Limburg
    hahah joja, en dan maar hopen dat er niets uitloopt of naast gaat.. moet op dat kussen ook nog slapen... :S

hij kan je ook penetreren trouwens op nog een andere manier, maar dat is mss helemaal grens verleggend aangezien je van standaard bent.. Jij op de eettafel (hoge tafel) hij ervoor...dan staat je lief wat rechterop.. ervaring leert dat hij dan met klaarkomen juist dieper stoot dan dat als je gewoon inbed sekst met hem boven op.. en zeker als jou lief terug trekt!

?Nogmaals gooodluck! ;)

17. Eleanora

Eleanora Lid

Aug 31, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hea thnx voor de tips! Ze zijn welkom :D

Joja, hahah die bewaar ik voor het laatst, maar waarom eigenlijk, wat is het nut vh kussen?

18. Eleanora

Eleanora Lid

Aug 31, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan moet de tafel wel op de juiste hoogte zijn en niet te laag of te hoog ahah. Bedankt! Het moet idd wel leuk blijven..:p

19. Eleanora

Eleanora Lid

Aug 31, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens, hoeveel gaat er bij jullie naast? Bij ons is het altijd een klein plasje op de plek waar ik gelegen heb, is dat normaal?

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Limburg
    volgens mij is dat normaal... Bij mij loopt er ook altijd wat uit... soms wat meer soms wat minder..
    een klein plasje in bed of een plakkeriggoedje in ondergoed.. ja.. dat herken ik wel..

Om even terug te komen op de tafel, die van ons is op de goede hoogte ;)

En dat kussen eleanora, dat zou er voor moeten zorgen dat het zaad makkelijker richting baarmoeder kan.. dus kussen onder je billen.. ik doe het niet hoor, maar der zijn meiden die dat wel doen!

Groetjes!

Share This Page