Duizelig!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Besco, 6 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Telkens als ik maar ietsje te snel opsta of een beetje aan het staren ben wordt ik zo enorm duizelig. Zo erg dag ik even bang ben om om te vallen.
    Komt jullie dit bekend voor, en wat doen/deden jullie eraan?

Ik slik al gravitamon dus extra ijzer innemen lijkt me niet logisch?

2. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou even bij de huisarts laten prikken op ijzer, is echt zo gebeurd, en als dat goed zit dan zou je nog je bloeddruk kunnen laten meten, die kan te laag zijn.
    Overigens is een lichte mate van duizeligheid normaal tijdens je zwangerschap omdat je veel meer bloed rond moet pompen, ook nog eens voor de baby.
    Als je er dus niet gerust op bent, even naar de huisarts, maar het hoeft niet perse iets te zijn, het kan er ook bij horen.

Ik heb zelf trouwens ijzertabletten gekregen van de gyn bij mijn laatste zwangerschap, als het nodig is, schrijven ze die gewoon voor.
    Ik zou me niet te druk maken als ik jou was, maar gewoon even laten controleren ter geruststelling :)

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Dat had ik ook v/d week, wel niet zo erg als bij jou. Ik kreeg af en toe een duizeling en ben heel moe. Heb van mezelf een vrij hoge bloeddruk. kom ik bij de verloskundige schijnt mijn bloeddruk heel laag te zijn en voor mij doende super laag! Had het niet verwacht maar verklaarde deze symptomen dan weer wel.

Deel Deze Pagina