3x positieve test & buikpijn (1 dag voor NOD)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Madewi, 4 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madewi

Madewi Lid

25 mei 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen is mijn officiële NOD, maar ik heb de afgelopen 3 dagen elke ochtend een ClearBlue vroege test gedaan en 3 X positief.
    Ben helemaal blij! Maar tegelijkertijd ook nog onzeker, omdat ik voor mijn NOD heb getest en nu ook lichte kramp in mijn onderbuik heb.

Wie van jullie heeft al vroeg symptomen gevoeld? Of vanaf wanneer?
    Misschien ook meer mensen die een vroege test hebben gedaan en hoe is dat uitgepakt?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen! Hopelijk kan het me wat gerust stellen :)

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Dat is echt een risico van vroeg testen...
    Er kan een innesteling gaande zijn geweest die niet goed gaat en nu afgebroken wordt.
    Maar menstruatiekrampen horen ook gewoon bij een beginnende zwangerschap 😄

3. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn NOD is overmorgen! Ik heb precies hetzelfde!! Ook een soort ongesteldheidsbuikpijn, maar dat had ik ook toen ik zwanger was van m'n dochter!! Dus ik hoop dat het gewoon het groeien van m'n baarmoeder is!!! En hoop ik voor jou ook!!!

4. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 5 dagen voor nod positief getest. Je hebt er niks aan want ook bij een positieve test blijf je bang. Zeker omdat ik vervolgens menstruatiekrampen kreeg op nod en die bleven ook nog eens een week aanhoude! Maar ik ga nu bijna met zwangerschapsverlof ;)

Menstruatiekrampen kunnen er echt een beetje bijhoren, alleen word je als het goed is niet ongesteld :). In ieder geval voorzichtig gefeliciteerd en succes met wachten!

5. gizmolilo

gizmolilo Actief lid

9 apr 2016
    228
    1
    0
    NULL
    Culemborg
    Veel succes en inderdaad afwachten !! Ik had al snel een gevoel dat ik zwanger was had ook ontzettende gevoelige tepels kon er geen straaltje water op krijgen of het deed erg pijn !zijn soms die kleine veranderingen die je maar ik teste net na de dag dat ik ongesteld had moeten worden en krampen horen er helaas bij heb ik ook gehad en wat bloed verlies het blijft spannend en afwachten

6. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Bij de oudste had ik die krampen niet.
    Bij de drie zwangerschappen er na wel menstruatiekrampjes.
    Het hoort er bij!
    Gauw genieten van je zwangerschap!

7. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Ik heb het bij beide gehad, het is volgens mij de baarmoeder die begint te groeien

8. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Hier ook voor NOD getest en tot dusver nog steeds zwanger:D

Wat betreft de krampjes, die horen er helaas bij. Ik heb het zelfs nu nog en dan ren ik naar het toilet omdat ik verwacht dat ik aan het bloeden ben, is niet zo gelukkig.;)

Deel Deze Pagina