Hallo, Vorig jaar 2 sept. ben ik "bevallen" (keizersnee) van een prachtige zoon. Na hoeveel tijd mag je weer zwanger worden? Mij werd verteld echt pas na een jaar vanwege de wond. Maar zoals ik op het forum lees wordt er tegen anderen gezegt een halfjaar. Wat is nou wijs? Wij denken namelijk dat ik weer zwanger ben. Misselijk 's ochtends & 'savonds..'smiddags nergers last van. Af en toe wat kramp in de buik en we hebben onveilig gevreeen in de periode van mijn eisprong. Ook snel koud (zw.symptoon van 1ste zwangerschap) en voel dat er iets anders is binnen. MOrgen gaan we testen. Natuurlijk is het wel gewenst, mara we zijn wat onzeker betreft het tijdsbestek van half jaar of jaar na keizersnee. Hoop dat jullie mij antw. hierop kunnen geven. Bedankt!
HOi Qwendo, Op het moment dat je na een half jaar zwanger word ben je een jaar verder voordat je weer een bevalling in gaat en daar gaat het om! Dus het zou prima zijn, al is een jaar wel prettig vooral voor jezelf. Imke En wat zei de test?
kreeg net de testen door de brievenbus.. wilde eigenlijk wachten met testen...om dit samen te doen met mijn man. Vorige zwangerschap ook alleen gedaan. Maar toen ik de testen eenmaal zag kon ik niet langer wachten..was zo ontzettend zenuwachtig.. anyway uitslag van de test: overduidelijk ZWANGER!