Maar je wil die infectie toch ook weg? Ik ben doodsbang voor de tandarts maar toen ik een ontsteking in mijn wortelkanaal had was ik dolblij dat ik er heen kon...
Ik heb het 1x gehad, ben naar de ha gegaan en die schreef me wat voor. Je kan ook een tube miconazolnitraat halen bij de drogist. En niet wassen met vaginale zeep.
Nou idd... Weet niet hoe ernstig het is... maar neem aan dat je dat ook gewoon gewoon ruikt zonder met je neus erboven op te ziten... Moet je toch niet willen ook... vind het al ernstig als ik een zweetluchtje ruik...
Nou bij mij was de eendenbek toch ook het pijnlijkste van heel m'n bevalling maar goed, ik kreeg een dag later een ruggenprik en keizersnede dus dat telt misschien niet sommige reacties zijn wel erg overdreven! Hopelijk helpt de Daktarin en anders toch echt naar de huisarts en vragen om een vrouwelijke arts! Het is niet leuk, maar je wilt toch echt van die lucht af lijkt me... succes!
Er bestaat ook nog zoiets als angst he Heeft er niet echt mee te maken van 'het is niet leuk maar het moet'. Sommige mensen zouden never in een lift gaan, nog liever 5 km lopen. Dat snap IK weer niet. Kan toch?
maar van 5 km lopen word je niet onvruchtbaar.... En als je niet met de lift wil, dan ga je lopen Je hebt maar 1 lichaam... ik ben ook als de dood voor de tandarts.. maar als ik niet ga dan vallen misschien mn tanden er wel uit en dan moeten er veeeel engere dingen gebeuren, dan een gaatje vullen. En ja voor een gaatje vullen ben ik ook als de dood, en ben al een paar dagen voor ik naar de tandarts moet (voor controle) in paniek.. Ondanks dat ze misschien bang is.. met je doos half weg laten teren kom je ook nergens..behalve de stank en god know's wat er allemaal van binnen gebeurd, wat weer door kan slaan naar je baarmoeder enzo, dan ben je verder van huis hoor
Wat voor materiaal ondergoed draag je? Zou even langs de huisarts gaan, want normaal gesproken hoor je daar niet te stinken. Klinkt als een infectie.
of je gaat gewoon even langs de huisarts en laat die er even naar kijken ipv zelf maar iets te gaan bedenken. Kan ook nog een soa zijn, die gaat met een tubetje miconazol niet weg. Als je jezelf ruikt, bestaat de kans dat een ander dat ook kan. Niet meer wachten, morgen gelijk even gaan.
Je angst snap ik volledig. Ik ben als de dood voor naalden! Zelfs als het echt echt moet.. Natuurlijk je gaat wel maar liever niet🙈. Jammer genoeg heb je geen keus en 'moet' je. Ga asjeblieft niet zelf experimenteren. Als het zalfje van de ha niet werkt moet je wel gaan.. Snap dat je je schaamt(?) bedoel je moet al open en bloot gaan liggen en dan stinkt het ook nog. Nee zou mij er alles behalve prettig bij voelen.. Natuurlijk heeft je ha er al meer gezien.. Maar dat maakt voor mijn gevoel niets uit. Succes en sterkte! Hopelijk ben je er snel van af
Hoop dat je snel van je klachten af bent ts! En het is al vaak gezegd, idd toch naar laten kijken. Vrouwelijke arts misschien. Ik was altijd heel onzeker, had bij wijze van het liefst een regenjas aan in het zwembad... Maar zo als ik idd bij meer meiden lees, na de mmm schaam ik me niet meer. Ik moest op een gegeven moment zo vaak, dan waren er stagiaires/ co assistenten/ leerlingen/ opleiding kiezers enz enz en bij hihi, ik voelde me letterlijk een Kijkdoos (haha...mitsy maakt een grapje...) Je kan ook vragen voor een kleinere eendenbek. Succes
Ooit gehoord van vaginisme en aanverwante stoornissen? Ik weet niet hoe ernstig de angst bij ts is, maar 1 onprettige onderzoek bij de doktersassistente die geen rekening heeft gehouden met mijn angst heeft geresulteerd in 10 maanden geen sex bij mij. En 8 maanden bekkenbodemfysio therapie omdat de boel volledig op slot is gegaan. Ik heb gelukkig een gynaecoloog die op de hoogte is van mijn angst voor eendenbek, en alle vaginale onderzoeken doe ik bij haar. Ze neemt heel ruim de tijd voor, pakt de kleinste maat, warmt het op, gebruikt halve tube glijmiddel en weet ik veel wat nog meer, en nog verga ik van pijn. In mijn dossier staat dat ik alle uitstrijkjes er bij haar mag laten doen. Ot: als TS de helft van mijn trauma heeft tov eendenbekken, kan ik me voorstellen dat ze niet zomaar naar de ha gaat. Ik zou in dat geval een aparte afspraak maken met de ga om eerst het ongemak te bespreken. Misschien kan het onderzoek ook anders worden uitgevoerd?
Ook een schimmel infectie kan stinken, heb ik helaas ook eens gehad En ook ik kreeg iets voorgeschreven nog voordat ik de eendenbek had gezien
Ik vind een eendenbek ook niet prettig, ik denk weinig vrouwen wel. Ik ga zo liggen voor een inwendige echo, maar eendenbek, brr... Ben lang voor de geboorte van mijn kinderen ook een keer heel naar met de eendenbek behandeld. Sindsdien ga ik voor elk vaginaal onderzoek naar mijn gyn. Ook voor uitstrijkje. Maar nogmaals: de meeste ha-en luisteren naar je verhaal en vragen door. Stinkende en abnormale afscheiding is in de meeste gevallen een schimmelinfectie.
Voor een schimmelinfectie oid hoef je maar zelden een eendenbek.... wel als je maar lang genoeg blijft doorlopen