heey iedereen, wanneer testen jullie als jullie denken zwanger te zijn... ik ben vandaag 1 dag overtijd maar ik weet nu niet presies wanneer ik het beste kan testen , moet ik nog een weekej wachten of test ik morgen al ? grts lobke
ik heb de laatste keer 1 dag gewacht om wat meer zeker te zijn. Woensdag was toen mijn NOD en donderdags heb ik getest en zaterdags nog een keertje om het echt zeker te weten. helaas werd dit een mk. groetjes Liesje
Volgens mij kun je vanaf de 1e dag dat je ongesteld had moeten worden al testen. Dus gewoon proberen zou ik zeggen, en als hij negatief is zou ik het over een paar dagen gewoon weer opnieuw testen (als je dan nog niet ongesteld bent geworden) Het is trouwens wel beter om te testen met ochtendurine is mij verteld. Succes meid, ik duim voor je
bedankt ik zal morgen een testje gaan halen... ik durf er niet zo goed achter... ik ben nog vrij jong en ik heb schrik dat ze mij vreemd gaan bekijken... maar dat kan me eigenlijk niets schelen! ik wil en zal zwanger worden hopelijk deze ronde al
ik ben zo bang dat ik vals positief krijg.... maar de kans is natuurlijk groter dat ik negatief test of niet? omdat ik dan in principe te vroeg test? Liesje
inpricipe test je te vroeg jah... maar veel vrouwen testen nu al possi maar worden dan tog ongestelt ... dat is dan eigenlijk een soort miskraam maar vele vrouwen merken er niets van omdat het ongeveer gelijk komt me je regels... dus ik zou pas testen de dag na je NOD- dag
nou meis, daar hoef je niet bang voor te zijn hoor. Ik ging toen ik 16 was een testje halen voor me zus, en als ze kijken laat ze maar lekker kijken toch... Dan heb je daarna wel zekerheid, en er komen trouwens wel meer jonge meiden testen halen bij de drogist en apotheek. Niks om je voor te schamen Succes
ik wil graag testen op zaterdagmorgen 14 juli omdat mijn vent dan jarig is en als het dan positief is dan heeft ie een mooi verjaardagscadeau of niet dan.... ik heb de testen van matcare van de site besteld en hiermee zou je 4 dagen voor de NOD kunnen testen..... ik ben benieuwd....... we hebben sinds dat ik de mk heb gehad en gestopt ben met bloeden om de dag geklust dus dan moet je kans toch wel erg groot zijn dat ik weer zwanger ben toch? groetjes Liesje
Ik test altijd pas na mijn NOD ... en probeer dan zo lang mogelijk te wachten met testen om steeds die teleurstelling te voorkomen.. liefs maris
Ik zou sowieso in het weekend willen testen. Ik moet er niet aan denken om 's ochtends een posi-test in m'n handen te hebben en daarna met een stalen gezicht naar m'n werk te gaan. Bovendien lijkt het me ook veel leuker om die dag lekker bij m'n mannetje in de buurt te zijn...
dat is geen probleem voor mij ben leerkracht... heb dus nu vakantie ik kan al bijna niet meer w8en en mijn zijn er nig steeds niet dus das een goed teken!
Ik zou gewoon wachten tot je echt 3 a 4 dagen overtijd ben maar goed zo denk ik erover voor sommige is dit ook gewoon moeilijk om te wachten
ik kon niet meer wachten wist dat het ok was van binnen en teste 3 dagen voor nod al posi ! ! op nod nogmaals gedaan en toen was hij super posi ! vind het knap als iemand kan wachten !
Je lijf zal eerst moeten herstellen van de MK. Je cyclus kan flink in de war zijn, dus misschien duurt het wel even voor je weer ongesteld bent. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent, maar het kan best eens wat langer duren.
Ik ga, als ik dan nog niet ongi ben, op 22 juli meedoen met de testmarathon. Op 17/7 is mijn NOD. Maarja...dit is pas m'n eerste ronde...misschien wel gewoon een cyclus die door de war is.