Hallo, Ik ben trotse moeder geworden van een dochter bijna 3 maanden geleden. Maar ik heb een paar vraagjes. Wij willen snel een 2e erachteraan kan-mag dat op moet je echt persé wachten tot een half jaar erna. Mijn lijf is er klaar voor net als ik lichamelijk en geestelijk. Kun je complicaties krijgen?? Is het gevaarlijk voor mij? Maar ik ben nog niet ongesteld geworden.....hoelang na de bevalling zou dat gaan gebeuren. Ik geef geen borstvoeding ook nooit gedaan. En we hebben geen onveilige sex gehad Zit er best op te wachten zodat we door kunnen zeg maar.... Ps banner zal niet kloppen die staat voor de sier
Goedenavond, als je goed bevallen bent en geen keizersnede hebt gehad, staat er in principe niets een volgende zwangerschap in de weg. Wel kan je verwachten dat het lichamelijk zwaarder zal zijn, omdat je lichaam nog niet volledig hersteld is van de zwangerschap. Je bent 9 maanden zwanger en ook het ontzwangeren duurt ook 9 maanden. Je kan bijvoorbeeld eerder last hebben van een laag ijzergehalte of bekkenklachten, maar dit hoeft zeker niet het geval te zijn. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn. Succes! Groetjes Monique