Weer een vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lindsey91, 10 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindsey91

Lindsey91 Lid

11 jul 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ben ik weer..
    De onzekerheid slaat zo langzamerhand weer toe..
    Zondag 7 dpo had ik savonds een beetje helder bloedverlies...Maandag niks en nu sinds gister een klein beetje bruinverlies..
    Ik moet maandag ongesteld worden en heb normaal altijd een cyclus van 27/29 (laatste 3 jaar) ..
    Ik voelde me gisteren wel wat grieperig en koude rillingen, mn borsten doen ook raar.. niet zeer maar wel voller en zachter..Ook heb ik af en toe steekjes..
    Ik wou eigenlijk vandaag testen maar ik denk ten eerste dat het nog te vroeg is en ik wil zien of het bruinverlies aanhoud..
    Heeft iemand ook 1 week voor nod een paar dagen bruinverlies gehad en was zwanger?

Pff ik ben er zo zenuwachtig van de laatste dagen.
    Sorry als ik weer een nieuw onderwerp start maar moest dit even van mij afschrijven.

Groetjes Lindsey

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Even een andere vraag hoelang ben je al bezig met zwanger raken?

En nogmaals meid symptomen zeggen niks. Die kunnen net co goed Vsn progesteron komen wat je aanmaakt na eisprong. Een innestelingsbloeding komt vaker niet voor dan wel. Zit niks anders op dan afwachten..
    Zit je al in een nodforum?
    Er hangt iig wel iets van verkoudheid in de lucht. Heb er ook last van

3. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Bij mij betekende het bruin/roze verlies dat m'n
    menstruatie eraan kwam helaas.
    Maar lees ook bij genoeg dames dat het 'niks' te betekenen had.
    Zit niks anders op dan afwachten vrees ik.
    Vervelend he, al dat wachten.

4. Lindsey91

Lindsey91 Lid

11 jul 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zonnetje2015 : Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Momenteel zijn we 3/4 maanden bewust bezig om zwanger te worden.
    In 2013 door de pil heen zwanger geraakt (zelfde partner). En ongeveer 1 jaar gestopt met anticonceptie.
    Meestal heb ik ook 2 dagen voor NOD bruinbloedverlies.. Maar mijn nod is pas volgende week..dus beetje raar
    Als het over 2 dagen nog niet doorzet ga ik testen..
    Nee ik zal eens rond neuzen op het nodforum.
    Bedankt :):)

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.052
    17.015
    113
    Gezien je zo kort pas bezig bent, lijkt het mij goed om het allemaal een beetje los te laten.
    Ik merk aan al je topics dat je ontzettend op zoek bent naar symptomen en verklaringen. Helaas zijn onze lichamen geen voorgeprogrammeerde machines en je kunt er niet vanuit gaan altijd maar exact dezelfde cyclus te hebben.

Ik zou zeggen: ontspan! Je bent nog zo kort bezig, het komt vanzelf wel!

6. Lindsey91

Lindsey91 Lid

11 jul 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Klopt,
    Bedankt voor je eerlijkheid

7. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    In principe heeft nu testen geen zin omdat je pas 7 dpo zit. Weet je zeker dat je eisprong is geweest? Het kan ook nog voorkomen dat je rond de eisprong wat meer last hebt van symptomen en sja een tussentijdse bloeding kan een innesteling zijn.

Het kan van alles zijn, probeer het los te laten en pas te testen op je NOD.

8. Lindsey91

Lindsey91 Lid

11 jul 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dizzy
    Bedankt voor je reactie..
    Volgens mij zit ik nu op 10 dpo.. Zondag die bloeding en toen op 7 dpo..
    Ik heb vanmiddag getest en dus negatief ..wat ik eigenlijk al had verwacht..
    Probeer er nu niet meer teveel mee bezig te zijn.. Ga ook niet meer testen.. Afwachten dus :)

9. Lindsey91

Lindsey91 Lid

11 jul 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    #9 Lindsey91, 10 aug 2016
    Laatst bewerkt: 10 aug 2016
    Dizzy
    Bedankt voor je reactie..
    Volgens mij zit ik nu op 10 dpo.. Zondag die bloeding (zat toen op 7dpo)..
    Ik heb vanmiddag getest en dus negatief ..wat ik eigenlijk al had verwacht..
    Probeer er nu niet meer teveel mee bezig te zijn.. Ga ook niet meer testen.. Afwachten dus :)

Vandaag wel ineens iets geks... Na water drinken een ijzer/metaal smaak in mn mond.. echt gatver.. gelijk maar kauwgompje er in.
    Njaa knop om en niet teveel bij na denken.

(oeps dit bericht 2x geplaatst foutje :) )

10. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik moet zeggen dat sinds ik zwanger ben ook af en toe een ijzersmaak in mijn mond heb, maar dat is echt 2 minuten en dan weer weg en ik heb het maar 4 keer ofzo gehad.
    Weet dus ook niet of het een symptoom is, maar hoor vaker zwangere dames erover.

11. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Je hoort inderdaad vaker zwangere vrouwen over een ijzer/metaalsmaak. Ik heb hier zelf nooit last van gehad. Wat ik wel had is dat als ik op internet aan het speuren was naar symptomen ik op wonderbaarlijke wijze een dag later ineens daar last van had:D. Je lichaam kan je helaas enorm voor de gek houden. Als de symptomen die jij hebt komen van een zwangerschap en je 3 dagen geleden een innestelingsbloeding hebt gehad, dan zou je nu wel (licht)positief testen denk ik.

Edit; ik lees net dat je vanmiddag negatief hebt getest. Misschien morgenvroeg eentje doen met ochtendurine?

12. Lindsey91

Lindsey91 Lid

11 jul 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh wat gek jij dus ook.:D ik had t gisteren ook heel even en vandaag eventjes ..kan het me haast ook niet verbeeld hebben.. .Ik heb dus vanmiddag negatief getest. Ga pas weer testen na mn nod 14 aug.. eerder durf ik niet:)

13. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Nee, die smaak verbeeld je je niet haha
    Bij mij was het zo erg dat ik aan mijn vriend vroeg of hij iets van bloed in mijn mond zag. Ik was ervan overtuigd dat er iets bloedde, zo sterk was de smaak.
    Ik was toen een paar dagen voor NOD.

14. Lindsey91

Lindsey91 Lid

11 jul 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    #14 Lindsey91, 11 aug 2016
    Laatst bewerkt: 11 aug 2016
    Toch gewoon ongesteld geworden.(is nog niet doorgebroken maar redelijk wat bruinverlies). Begrijp nog steeds niet zo goed die bloeding op 7 dpo.. en deze veel te vroege ongesteldheid..echt nooit gehad
    Volgende ronde maar weer:):)

Deel Deze Pagina