Afgelopen september ben ik weer gestopt met de pil. Rond januari willen wij voor een 3e kindje gaan. Afgelopen donderdag wilde ik opstaan van het toilet toen ik een dikke doorzichtige sliert slijm (sorry voor de smerige details) zag hangen. Daarna heb ik dat niet weer gehad. Gisteren hebben mijn man en ik gevreeen, maar nadien bleek dat het comdoom af was gegaan en die was in mij achter gebleven. Is er een kans dat het slijm iets te maken had met een komende eisprong? Mocht ik zwanger raken, dan is het van harte welkom. Maar liever nu nog niet.
Haha ik snap niet waarom op dit forum zo vaak sorry gezegd wordt voor 'vieze details'. We zijn hier allemaal met afscheiding, bloedingen en andere 'genante' kwaaltjes bezig. Daarnaast is het gewoon menselijk toch? Om op je vraag terug te komen: vaak is zulk slijm wel het teken van een (naderende) eisprong, ja. Als je echt nog geen kindje erbij wilt, kun je misschien voor de zekerheid een MAP halen?
Dat zou kunnen inderdaad! Naja die 2 maandjes eerder maakt ook niet heel veel uit toch? Of kan t nog niet?
Hallo, Ik heb dit ook soms nadat ik met mijn man gevreeen heb , ik vermoed gewoon dat het overschot sperma is ofzo want ook al is het niet rond de vruchtbare periode heb ik het gehad .
Kan dot kan je naderende eisprong betekenen! Bij mij houdt het 'eiwit achtige' afscheiding na 3 dagen op. Er zou dus een kans op zwangerschap bestaan
Pandabeertje, nee het kan wel. Daarom haal ik ook geen MAP. Alleen is ons jongste nog maar 5 maand Leroe2010, ik denk niet dat het overschot sperma was, aangezien het al een paar dagen geleden was
Om de condoomgebruik zit zaaddodend middel dus ik denk niet dat de kans erg groot is dat je zo zwanger wordt, ook omdat de weg die een eventueel overlevenden zaadje moet afleggen behoorlijk groot is.