Vanaf wanneer tellen voor cyclus na stoppen pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dushi1980, 25 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Hoi allemaal,

Misschien beetje stomme vraag maar ben 24 februari gestopt met de pil. Daarna gewoon de donderdag erna, 28 februari een onttrekkingsbloeding gehad. Nu 1e paasdag 23 maart helaas ongesteld geworden :evil: Nou ja het is misschien de enige keer dat ik ergens toch ook een beetje blij ben, want na 14 jaar pil werkt het allemaal dus nogsteeds gewoon, maar nu vraag ik me af......om je cyclus te bepalen, tel je dan vanaf de datum dat je voor het laatst de pil hebt geslikt, dus de 24e feb, of vanaf 1e dag onttrekkingsbloeding, dus de 28e feb? Als het 1e het geval is dan zou ik gewoon een cyclus hebben van 28 en anders dus 24. Wie oh wie weet meer!

Alvast bedankt in ieder gavel en wij gaan op naar de volgende ronde! :)

xxx dushi

2. vanaf 1e dag onttrekkingsbloeding vd pil!

3. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik zou tellen vanaf die bloeding, maar aangezien je net gestopt bent met de pil kan het nog wel even duren voor het regelmatig is. Dan zou ik als ik jou was gaan klussen op dag 8, 10, 12, 14 en 16.

4. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Ik ben zelf ook gestopt in feb, geen ontrekkingsbloeding gehad wel duidelijk een eisprong"" en vorige week ongesteld geworden. dus 28 dgn precies kan ik wel uitgaan van regelmaat? Em waarom dan op die dgn klussen?

5. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Meestal is je eisprong 14 dagen voor je ongi komt. Dan kan je hem niet missen.

6. Katerina

Katerina Lid

17 mrt 2008
    31
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi hi, ik was vorig jaar december gestopt met de pil. Ik had toen een cyclus van 28 dagen. Sinds die tijd is die naar 30 gegaan, iedere keer. Dus ga vanuit dat deze regelmatig is geloof ik.

Deel Deze Pagina