Ik heb aardige buren, stel van onze leeftijd. Komen niet vaak bij elkaar over de vloer, maar als er wat is, staat de deur open. Echter zij is nogal hardhorend in bed....ik word er regelmatig wakker van. We zijn expres al van slaapkamer verhuisd naar andere kant van t huis...helaas, zij gaat zo hard....ik vind t genant om hun te horen, maar ook om er wat van te zeggen. Tis niet echt overlast vind ik, maar wel ongemakkelijk..... Wat nu ?
Jeetje, ik vind het nogal wat dat je hierdoor van slaapkamer verhuisd bent. Ik zou er toch eens iets over zeggen, heel subtiel, als je toch al met elkaar aan het praten bent een keertje.
Of het in een geintje vermelden van bijvoorbeeld ''zo buuf was het lekker?'' nee haha denk niet dat, dat de oplossing is. Zal toch proberen heel subtiel aan de deur te staan en zeggen buuf, ik gun je alle geluk van de wereld maar zal de avond feestjes in bed misschien wat minder hard kunnen omdat we er last van hebben oid?
haha mijn vriendje zit mee te lezen die riep gelijk geef der n rol ductape mja IK zou niet weten hoe ik haar hier op aan moet spreken dus kan je niet helpen
Jeetje, dat je zelfs al veranderd heb van slaapkamer! Ik zou gewoon eens aan de deur gaan, en het tegen dr zeggen dat je er 'last' van hebt. En vragen of ze misschien kan proberen voortaan wat rustiger te doen. Misschien genant, maar denk wel dat je daar het meeste mee bereikt.
ik ben der zelf op aangesproken Tis vervelend om te horen en lastig om wat aan te doen maar ik doe mn best, de buren hebben ondertussen weinig last meer van ons. Ik zag dat de buurvrouw het vervelend vondt om te vertellen trouwens
Er zit inderdaad niks anders op om het haar op een goede manier te vertellen dat jullie het vervelend vinden om daar alles van mee te krijgen. Of desnoods via een briefje, als je het moeilijk vind om het zo te zeggen. Bij hun zal het schaamrood ook wel op de kaken komen te staan. Anders zul je er last van blijven houden.
Hoor je ze ook normaal praten in de slaapkamer? Dan zou je dat ter sprake kunnen brengen, de rest vullen ze dan zelf wel in
Tis in de zomer n keer zo erg geweest, zij en wij hadden raam open. En zij waren druk. Toen ik gordijnen opendeed om raam dicht te doen (was echt te erg) stond een overbuurvrouw met rood hoofd te kijken...t enige wat ik kon was wijzen, zo van HUN zijn het...daag, anders sta ik voor joker...ik gooi gewoon mijn kop in kussen als ik t ff te warm krijg zeg maar, maar zij roept gelijk de hele wijk bijeen wakker.....
hihi je kan het zo eens laten vallen in een gesprek van jaaa we worden best vaak wakker sávonds van jullie bed ( wink wink ) misschien een beetje olie hahahahhahha zou het wel zeggen maar niet letterlijk of zo
Haha hier moest ik wel een beetje om lachen. Tja ik snap zelf eerlijk gezegd niet waarom zoiets zo hard moet. Als ik dat zou doen dan zou het erg nep overkomen denk ik. Waarom schreeuwen mensen het zo ontzettend uit.
ja we oefenen graag maar bij voorkeur zonder geluidsoverlast. Hihi Vind t al zo lullig. Hun huilbaby maakte t er al niet makkelijk op. Ze is nu 4 en hoor haar nog dagelijks.....ik heb gehoort hoe ze gemaakt wer, ho ze ter wereld kwam en nu na 4jr...nog...verder niet veel last van ze hoor, prima mensen en jiet gehorige huizen, andere buren hoor ik nooit.
tja, voor mezelf sprekende, zolang ik met een ander bezig ben ben ik naaqr buiten gericht en maak ik lawaai, zolang ik alleen ben komt er niks uit, ja misschien een zucht op het moment supreme.... Ma goed, als lief een beetje zn best doet heb ik 5 van die momenten in een halfuurtje, misschien heeft dat er ook een beetje mee te maken? Daarbij houd ik me niet in en maal ik niet om wat een ander denkt, ik dnek dat dat er ook wat mee te maken heeft.
5?? Ah zou er naar van worden!! ik maak niet veel geluid geloof ik Zou het echt nóóit durven zeggen tegen iemand, das zeker!!
oh wat genant zeg! ik weet niet of ik ze erover aan durfde te spreken maar ik zou wel vanuit mijn eigen slaapkamer terug durven schreeuwen of het wat zachter kan. als je ze tegen komt doe je net of je neus bloed en als zij erover beginnen kun je eerlijk zijn. misschien hebben ze echt niet door dat iedereen aan het meegenieten is
Onze buren hebben dat ook een tijdje gehad, maar wij klopten dan gewoon net hard genoeg op de muur dat ze het konden horen. Het was gelijk over!
Je kan ook als je zeker weet dat hun in bed liggen, zelf overdreven geluid maken (kreunen), dan weten hun gelijk dat als ze jullie horen, hun ook hoorbaarzijn . (zo hebben wij het gedaan toen we nog op de flat woonden met de onder buren.'
DAAR zou ik me kapot om schamen. Ik zou een keer heel hard op de muur kloppen, of een briefje in de bus doen. Beste buurvrouw, we hebben allemaal onze behoeftes, maar graag wat minder geluid in de avonduurtjes a.u.b, ik vind t niet passend dat we elke sessie mee kunnen genieten. Mvg de buuf.
heb ook van die buren gehad, 4 keer per nacht en urenlang soms pfftt. je kon ze eerlijk waar schuin over op het pleintje horen als je de hond aan het uitlaten was.( hoe lekker génant en hilarisch tegelijk, als mensen vragen waar je buurtgenoten vragen waar ze mee bezig zijn) ik heb heel wat keren beneden gezeten omdat ik niet kon slapen. ik ben dan ook erg blij dat we verhuisd zijn en op een hoek wonen. je kon er niks van zeggen namelijk, ze waren zich van geen kwaad bewust uiteraard en het viel allemaal wel mee.liepen hun ff mooi voor *piep* op straat, als ze die nacht weer 3 keer hadden liggen schreeuwen en steunen..hahahahaha...