Na de bevallingen van me kinderen heb ik nooit moeite gehad met afvallen. Het lukte me elke keer weer. En nu? Het lukt me al een jaar niet. Elke week zeg ik, en nu ga ik afvallen. En dan hou ik het een week vol en dan begin ik weer te snaaien. Word zo moe van mezelf want ik word alleen maar zwaarder in plaats van lichter. Ben met sonja bakker al eens 20 kilo afgevallen in 3 maanden. Helemaal super, dat heb ik er dankzij me snaai buien nu wel weer aanzitten helaas. Nu hoor ik in me omgeving dat ik weight watchers eens moet gaan proberen. Ik weet niet of het wel wat voor mij is. Wie heeft voor mij ervaringen met weight watchers? Hoeveel ben je afgevallen in hoeveel tijd? Het hoeft van mij niet snel te gaan als ik maar beetje bij beetje afval, en leer afvallen, en gezonder eten weer en het snoepen eens laat staan. Wie o wie heeft ervaringen met weight watchers?? heb ondertussen al; -dietiste geprobeerd werd ik alleen maar zwaarder van -sonja bakker de menu;s komen me nu wel de keel uit -dr frank mag ik niet vanwege cholesterol...... -calorieeen tellen 1 week en dan word ik alweer te makkelijk! gewoon gezond eten, hou ik niet vol dan gaat er meer in dan zou moeten helaas. -shakes en repen heb ik al gehad werd ik helaas ook alleen maar zwaarder van......kortom een hele waslijst!
Ik zou ff hier kijken http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/305499-weight-watchers-clubje.html Ik zit bij WW en ik ben bijna 16 kg afgevallen in iets meer dan 4 maanden ... Ik zeg doen!
Ik tel calorieen, wat mij erg goed bevalt. Wandel elke ochtend om 09.00u 1,5 uur. (of het moet errug hard waaien en keihard regen dan niet ivm zoontje die ook mee gaat, maar met beetje regen ga ie gewoon mee) En doe cardio workout boksen. Hier al lekker aan het afvallen!
het lukt me maar niet met calorieeen te tellen. Ik kom altijd dik boven, na een week word ik veel te makkelijk!
Ben 1 juli begonnen met ww en nu 20 kilo kwijt. Moet zeggen dat dit het enige is wat me goed afgaat na heel veel geprobeerd te hebben.
dat is met WW ook niet helemaal anders he .. dan tel je punten ipv calorieen (ik mag er bv 33 per dag). En daarnaast heb je nog een x-aantal extra weekpunten (49 punten voor de hele week). en die mag je allemaal opmaken, zolang je maar niet over die punten gaat.
Ja precies maar hier moet ik me aan het aantal punten houden, maar ik krijg hier wel meer inzicht in. Heb een proefweek gedaan en het beviel me best wel. Vroeg me alleen af of hier ook mensen waren met goede ervaringen.
Hier ook iemand die bezig is met weightwatchers. Ik vind het prima vol te houden tot nu toe (ben een maandje bezig) en tot heden 3 kilo kwijt. Het gaat niet erg hard hier, maar gestaag.
Ik zit tot nu toe nog steeds op zo'n beetje 1500 op een dag. Dus bevalt mij prima dat tellen Let wel op wat ik eet.
Ik ben ook bezig met een dieet, nu 2 weken en totaal al 3,6 kilo kwijt. Zo ziet mijn menuutje er een beetje uit: Ontbijt: 2 crackers (euroshopper merk AH) met hüttenkäse en een groot glas optimel. Tussendoor: Plakje ontbijtkoek volkoren. Lunch: 3 crackers met hüttenkäse, slankie tuinkruiden en gerookte kipfilet. Tussendoor: Plakje ontbijtkoek volkoren. Avondeten: Wat je maar wilt, als het maar niet vet is, dus geen pizza etc. Ikzelf heb nu al gewoon wereldgerechten gegeten in normale porties en aardappelen, groente en vlees, nasi. Eigenlijk maakt het niet uit, als je de dikmakers zoals jus een beetje beperkt. 's Avonds bij de koffie: 1 koffieleutje. Verder drink ik verspreid over de dag 3 a 4 kopjes koffie, crystal clear zonder bubbels en af en toe zet ik een potje thee en daar kan ik dan echt van genieten. Ik ben in de eerste week 2 kilo afgevallen en de 2e week 1,5 kilo. Ik heb geen honger en verlang niet naar slechte dingen. Heel veel succes met afvallen!