genant...wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door piri piri, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik snap dat niet zoiets. ;)
    En dat al zolang! En die dochter dan? Geniet die ook mee als dr ouders bezig zijn? Gadverdamme zeg, ik heb medelijden met dat kind!

Ik zou er allang iets van gezegd hebben in ieder geval!

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

de overlast is dan nog tot daar aan toe, maar de beeldvorming die je er spontaan bij krijgt is pas erg! :$ helemaal als je je buren regelmatig tegenkomt (en dus weet hoe ze eruit zien ;))

3. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    #43 Soraya, 11 okt 2011
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
    Wij hebben dit ook gehad. Ik heb een keer aangebeld en gezegd dat wij dit kunnen horen. Ze schrokken allebei zichtbaar en een uur later lag er een doosje chocolade in de bus met eeen excuusbriefje. Ik vond het heel lastig, maar het 'probleem' was wel opgelost. Ze waren het zich gewoon niet bewust.

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wat een enorm verschil in niveau tussen de onderstaande beide adviezen..!

5. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Als je lekker gen**kt wordt dan snap ik niet dat iemand stil kan zijn. Ik kan gewoon niet stil zijn en eerlijk gezegd boeit het me echt niet of iemand me hoort!!

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Haha..dit doet me denken aan toen ik nog op kamers woonde een paar jaar geleden. Mijn ex en ik hadden het regelmatig gezellig, en ja ik val ook in de categorie niet stil kunnen zijn tijdens sex;). Ik woonde in een portiek, en in de portiek naast mij woonden mijn opa en oma. De buren naast ons hadden blijkbaar last van mij en mijn ex, en in plaats dat ze naar mij toe kwamen hebben ze mijn opa en oma verteld dat ik er wel pap van lust:$!! Toen mijn opa me dat vertelde wist ik echt niet waar ik moest kijken...:)

7. Jel

Jel Niet meer actief

Probleem opgelost! :D

8. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wij hebben dit ook gehad met onze vorige buren, echt mijn ouders in Amsterdam konden het horen zo hard!
    We hebben het toen gewoon terug gedaan, whaha dus heel hard terugkreunen en toen was het stil en we hebben nooit meer wat gehoord, hahaha

Ze woonde boven ons, en onze lamp danste gewoon heen en weer (duplexwoning)

*edit* Zie dat het al opgelost is, nouja dan kun je dit (hopelijk niet) volgende keer proberen :p

9. Mayon

Mayon Niet meer actief

Nou kan me niet voorstellen dat je er bij SCHREEUWEN moet hoor! Keer kreunen of zuchten is nog wat anders.

10. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    joh meiden jullie laten me nu voelen alsof ik een of andere vieze perverse rare vrouw ben dat ik wel luidruchtig in bed ben! ik weet dat ik niet vies en -pervers ben, en mijn man ook niet, maar deze rare preutse reacties laten mij dat wel zo voelen!

Ga gewoon praten, mensen zijn ook maar mensen en ik denk dat ze het niet doorhebben!

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahahahahaa hilarisch! :p

Ik vind je niet pervers hoor!;)
    Ben zelf ook niet vies van een geluidje hier of daar haha

Maar inderdaad gewoon even aangeven dat je er 'last' van heb...
    Ze zullen zich vast wel een beetje aanpassen dan ;)

En het is lastig maarja... Wat wil je.. Er nOg jaren naar luisteren?
    Of gewoon even simpel zeggen... Je heb alleen jezelf ermee als je niks zegt ;)

12. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

woon je toevallig bij mij in de wijk, want 1 straat verderop hebben wij ook een buurvrouw die nogal luidruchtig is ;) afgelopen zomer stonden ze 2 huizenblokken verder te luisteren wat er aan de hand was ;)

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik denk dat onze buren ook wel eens wat meegekregen hebben... ;)

Toen ik nog op kamers woonde, viel het mij wel eens op dat een kwartiertje nadat wíj klaar waren, mijn huisgenoten blijkbaar op ideeen gebracht waren...

14. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    afgelopen zomer waren ze met vakantie werd er een doosje bezorgt door dame van TNT, was voor de buren maar die waren dus met vakantie, of ik t wilde aannemen, Tuurlijk. Bij toen ik t doosje later nog eens bekeek, zat er een stickertje op ( niet bezorgen bij buren) je begrijpt, die was van een postorderbedrijf en er zat iets van een 'pretpakket' in...heel even heb ik gedacht, die geef ik mooi niet...daar gaat mijn nachtrust..hihihi, maar helaas de postbode had uiteraard bij hun een briefje in de bus gedaan, na hun vakantie kwamen ze 'm braaf halen.....en ja hoor.....zucht steun, hijg...

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahaha piri piri , ik moest heel erg lachen om je laatste post, arme jij :p

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook last van gehad van de onderburen. Hier werd ik er dan wakker van om een uur of 3 s'nachts en dan ging het echt in etappes, dus dacht ik dat ze klaar waren.. begonnen ze weer.

Ja sorry maar met nog een baby die wakker werd en om de dag een halve nacht van dat gekreun, ben op een gegeven moment heel kinderachtig op de verwarmingsbuizen wezen tikken.

Deel Deze Pagina