Wensballonnen | ruime selectie wensballonnen in diverse kleuren en met speciale teksten. | Wensballonnen | Ufoballonnen | Geluksballonnen | Heliumballonnen Luminair │ Wensballonnen, geluksballonnen Candle Bags en Waterlelies, Gratis verzending! Waarvoor wil je ze gaan gebruiken? De brandweer is op zich niet zo blij met deze dingen.
Omdat dan een familie lid een jaar is overleden en wij laten om bijzondere data zo ballon op.. Thanks voor de link
Wit Wensballon geluksballon XL (50x100cm) | XL Wensballonnen XL Geluksballonnen | Wensballon,Geluksballon,Ufoballon online link mis heb je er wat aan, zag dat je al mogelijk heden had . Mis vind je het handig keuze te hebben.
Woon je in de buurt van het Westland?? Wij verkopen ze namelijk.. Stuur me anders een PB als je in de buurt woont. Ik heb trouwens nog nooit klachten gehoord van de brandweer.... Eerder over vuurwerk, maar die wensbalonnen hebben bij ons nooit problemen opgeleverd....
Wij laten er ook elk jaar 1 op voor mijn neefje die plotseling is overleden.. Indd mooi om zo te herdenken.. maar ik dacht dat het officeel niet meer mocht? (niet dat ik mij daar veel van aan trek maar dacht zoiets gehoord te hebben ?)
Vorig jaar heb ik ze bij de action gekocht! Weet niet of ze ze nog hebben kosten daar natuurlijk geen drol.
de brandweer ziet t liever dat mensen ze niet meer oplaten maar ze zijn niet verboden en inderdaad al zou t illegaal zijn..... dan nog gaat er elk jaar 1 de lucht in want dit is mijn manier van jaarlijks een kaarsje branden voor de dierbaren die overleden zijn in een mooie periode van kerst en jaarswisseling al zijn mijn oma en papa vlak na oud en nieuw gestorven vind ik dit gebaar nog mooier dan t al is
Dankje dames ik heb een rooie hart besteld ...Van de link van Within. Tja brandweer heeft ze idd lieve niet,Maar ik vind het zo mooi ...Dat ik me er niks van aantrek .
Oh dat lijkt me iets moois om te doen voor mijn kid(s) op de sterfdag van mijn vader en broer. Dank je voor de tip.
Ik vind het een heel mooi gebaar maar een jaar geleden kwamen wij thuis, laat in de avond/nacht. Toen lag er 1 te smeulen op ons dak! Hij lag er nog niet lang maar ik ben blij dat we er achter kwamen en niet pas toen ons huis in de fik stond!!! Dus als je hem ergens op laat... doe het in een vrije omgeving waar geen huizen/bomen e.d. staan!