Genante en memorabele bevallingsverhalen

Discussie in 'De bevalling' gestart door meidenhuis, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Bedankt voor het heropenen! :)

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    :D Heel goed meid!!

Ik heb tegen mijn vriend geschreeuwd dat ie blij mocht zijn dat dit bij de tweede gebeurde want als het bij de eerste zo was geweest, was er geen tweede gekomen (louise is met ks gehaald, geen wee gehad). Waarop de vk zei, ach meid, dat zeggen we allemaal en na een paar jaar trappen we er allemaal weer in ;)

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hahaha en toch is het echt zo :D

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
  6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    O jammer, geen nieuwe verhalen.....

7. Storm

Storm Niet meer actief

Nou, geen vreselijk genante gebeurtenissen. Ik heb alleen maar de gyn geschopt, de vk gehard geknepen en geschreeuwd dat ik niet meer wilde. Maar mijn zoontje was ook een beetje aan de grote kant. (10 pond in plaats van de voorspelde 7 :()

Het enige wat ik mezelf kwalijk neem is dat ik de gyn niet van zijn krukje geschopt heb toen hij zei: als ik wist dat hij zo groot zou zijn, had ik hem nooit zo laten komen :x. Maar ja, ik had er de kracht niet meer voor. Twee tellen later lag ik knock-out.

8. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    aaaaah 10 pond.... Ik vond mijn ventje van 8.5 pond al groot!

9. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Ik heb niet echt een genant verhaal, heb in het ziekenhuis m'n weeën op staan vangen tegen een kast aan.
    Die kast was dus tijdens de weeën m'n vriend ( heb dit ook gezegd tegen mn vriend/vk enz). ;)
    Grappige is dat m'n vk nu steeds als ze in het ziekenhuis is en zo'n kast ziet staan aan mij moet denken;)

Enne, heb alleen tijdens de persweeën geschreeuwd dat ik ze echt niet meer weg kon puffen. Verder heb ik me netjes gedragen:p

10. wendie70

wendie70 Lid

9 aug 2010
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    :Dik heb volgens mij weinig genants gedaan tijdens mijn bevalling behalve dat ik ook gepoept heb en toen de vk zei dat als het niet op zou schieten ze zou moeten knippen ik daar nog een hele discussie over gevoerd heb (heb vanaf dat ik wist dat ik zwanger was gezegd dat ik niet geknipt wou worden) op gegeven moment moest ik wel want der hartslag viel weg (en heb der niks van gevoeld)

voor mijn vriend was het wel zwaar. de avond voor de bevalling had hij een paar biertjes gedronken ivm finale wk dus toen ik hem om 6 uur wakker maakte vond hij dat ik nog wel even had kunnen wachten als de weeen net begonnen waren had alleen al weeen vanaf half 4 maar kreeg niet eens de kans om dat te zeggen:x

half 8 vk gebeld omdat ik heftige weeen om de 3 minuten had zij voelen nog maar 2 cm ontsluiting:$
    die heb ik dus ff de huid vol gescholden (net of zij er iets aan kon doen:))

11 uur kwam vk weer (gelukkig een andere) weer voelen 3 cm ontsluiting heb me gelukkig in kunnen houden toen wel kraamzorg gebeld omdat ik zware rugweeen had en zei me misschien kon helpen met de pijn weg te drukken of het goed was als er iemand in opleiding mee kwam. vond dat wel goed wou dat ik het nooit gedaan had: meisje was ook nog eens verloskundige in opleiding dus zou het allemaal wel even vertellen. inademen door je neus uitademen door je mond na 3 keer netjes zeggen dat ik verstopte neus had en dat dus niet ging lukken iets minder netjes gezegd:) ook drukte ze steeds op mijn onderrug tijdens weeen wat ik dus niet prettig vond maar voelde me zo rottig over neusverhaal dat ik dat dus neit durfde te zeggen totdat ze naar wc ging en vriend het over nam die kon dus gelijk oprotten:(

half 3 weer vk had ik wel 4 cm ontsluiting!!!
    ze heeft mijn vliezen gebroken meconium dus ziekenhuis helemaal happy wou graag iets tegen pijn want was helemaal op ondertussen( niet gehad want ging ineens toch snel) vond zei dat ik overdreef en dat dat niet nodig was het ging toch goed zo zegt ze. die heb ik dus niet al te vriendelijk verzocht om op te rotten en niet meer terug te komen

eerstvolgende wee tijdens aankleden is volgens mij pers wee
    DAT KAN NIET!!! wordt er door de andere kv en de vk geroepen dat zal dan wel dacht ik 1e kindje hun zullen het wel weten

half 4 in ziekenhuis blijkt dat ik dus wel persweeen heb. ik heb mijn vriend nog even lief gemeld dat hij nooit meer seks krijgt! rond 5 uur zegt vk daar ik ga ff kijken hoeveel ontsluiting krijg je dan pijn stilling toen had ik 9 cm en heeft ze randje weggemasseerd en mocht ik persen
    dat ging dus helemaal mis ik perste met hoofd ipv daar beneden komt ze met spiegel aanzetten dat vond ik maar vies dus gevraagd of ze die weer weg wou halen
    wee erna weer verkeerd persen komt ze weer met die spiegel het ging beter toen je keek zegt ze dus ik heb gewoon stijf mijn ogen dichtgeknepen als ik niet kijken wil dan kijk ik niet!!!:D

uiteindelijk knip gehad en om half 6 was ons mooie meisje er

edit toch meer genante dingen gedaan dan ik dacht als ik het zo terug lees

owja en toen vriend tijdens hechten vroeg om een extra hechting was mijn reactie best doe toch nooit meer aan seks!!

11. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hahaha wat een verhalen!

Tijdens me zwangerschap was mijn Grootse ANGST om in geknipt te worden! voor de pijn was is niet bang. maar dat inknippen!
    Ons zoontje werd gehaald met een vacuum toen dit besloten was zag ik de gyn met een schaar in zn hand en vertelde hij wat er ging geburen en dit ws mijn reacite :)
    Als je G***verd*mme niet heel goed oprot met je kut bek trap ik je recht in je SMOEL!! ik voelde me zoo erg schuldig erna:$
    Heb ook mn excuses aangeboden gelukkig zijn ze heel wat gewent!

Ook Toen ik weenstorm kreeg heb ik heel hard gegild IK DOET DIT NOOOOOIT MEER! toen ie geboren was zei ik ok mischien nog 1 tje dan! ze moesten zo hard lachen

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hahaha die vind ik wel goed :D:D

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    :$ haha jeetje, wat een bevalling wel niet met je doet ;)

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    whaha die is heel erg...
    hoe is het met je meis?!

15. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Erghe !! Dat komt er ook zomaar uit puur omdat ik bang was voor de knip..

Goed hoor! Met jou?? Bijna DE dag! Spannend hoor!
    En bijna nod zie ik! Zal een heeeel mooi cadeau zijn voor jullie!!

16. timara

timara Lid

16 jul 2010
    8
    0
    0
    Gelderland
    Na het breken van de vliezen en heel veel vruchtwater dat maar bleef stromen, alle celstofmatjes van de verloskamer en die er naast waren al gebruikt heb ik maar gevraagd of ze me niet beter in bad hadden kunnen zetten "dat scheelt een heleboel dweilen"

Tijdens de pesweeen zag ik de gyn met een schaar in zijn hand staan, ik heb een hele discussie gevoerd dat er niet geknipt ging worden en als hij dat wel van plan was ik niet verder ging. heb dan ook 3 perweeen weggepuft.

tijdens het hechten, zou 1 hechting krijgen voor de mooi maar dat werden er meer heb ik hem gezegd dat hij terug moest naar de basisschool om zijn schoolgeld terug te halen, hij kon niet tellen

17. :D geweldig :D

18. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    wat een geweldige toppic... maakt het een stuk makkelijker naar de bevalling toe te leven... dus kom maar op met de verhalen... ben door alle voorgaande heen... en heb om sommige enorm moeten lachen... me man elke keer maar vragen wat er was... kom op dames... vertel meer...

19. Genant... nee. Memorabel wel.
    Vanochtend om 9:17 ben ik bevallen van dochter Femke, ons tweede kindje. Ze zeggen dat een tweede bevalling wel eens sneller kan gaan dan de eerste.. jah, dat klopt hier wel!
    Bij Jelle begonnen rond 2 uur de echte serieuze weeën, om 4 uur had ik 4 cm ontsluiting en om half 10 werd ie uiteindelijk geboren.
    Vanochtend, om 8:00 1 cm ontsluiting, dus de VK ging nog naar huis met de mededeling dat het even afwachten was of het zou doorzetten.
    En net na 9 uur kreeg ik persdrang ineens, de VK was te laat en m'n vriend heeft Femke dus op de wereld geholpen..
    Van 1 cm naar een baby in een uur en een kwartier dus! En dan met zijn tweetjes bij de geboorte zijn, alles was helemaal goed... dat is toch aardig memorabel, niet dan?

Dinpin en meelanor vinden dit leuk.
  20. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Dat kun je wel stellen ja :$
    Gefeliciteerd met je dochter!

Deel Deze Pagina