Genante en memorabele bevallingsverhalen

Discussie in 'De bevalling' gestart door meidenhuis, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Das een ongelofelijk en memorabel verhaal...:$
    Maar gefeliciteerd met jullie dochter!!!

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    SOOW bizar! En ook bizar dat je het nu al hier komt melden... haha!
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

Wouw das zeker een memorabel verhaal zeg!!
    Voor zo bevalling tekent elke vrouw wel denk ik!

Gefeliciteerd met jullie kleine meid!
    Ga er heerlijk van genieten!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wooow!! Gefeliciteerd!!

5. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    wow geweldig... en gefeliciteerd...

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Waar wij achteraf heel erg om moesten lachen is dat toen ik te horen kreeg dat ik (o.a. omdat het hartje van mijn zoontje stopte) een spoedkeizersnede zou krijgen van de zenuwen zei "nou schat, dan blijf ik tenminste wel strak van onderen".....Als ik bang of nerveus ben zeg ik hele stomme dingen hihi. Maar vond dit wel een genante.....

7. Zina

Zina Niet meer actief

ZOW! Waar kan ik tekenen? :D

8. Geen idee, het contract heb ik gemist geloof ik :p
    Bedankt voor de felicitaties... ik heb er wat dat betreft ook geen last van, heb natuurlijk ook maar heel even hoeven 'werken' voor dat resultaat.
    M'n vriend heeft vanochtend een extra dutje gedaan na z'n verloskundige taken van gisteren, ik heb niet geslapen overdag.

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @EvelineT: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Met recht een STORTbevalling te noemen! Nu lekker genieten...

10. susama

susama Nieuw lid

30 okt 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik riep bij mijn eerste tijdens de weeënstorm alleen maar heel hard "JEEEEESUS..............JEEEEEESUS...JESUS!!!!!!" waarop mijn man heel droog tegen de verpleegkundige zei "zo gaat hij niet heten hoor"

en bij mijn tweede vroeg de verpleegkundige naar de naam van de baby....ze bedoelde de achternaam, maar mijn man zei gewoon hoe ze zou heten met de voornaam. Heb hem heel verontwaardigd aangekeken en gezegd "ze is er nog niet eens uit!!! dat moet je nog niet verklappen!"
    En tijdens het persen ging de verpleegkundige het foto toestel vast pakken, waarop de ass. gyn opkeek en zei "zoooo spiegelreflex!! vet...die staat ook nog op mijn lijstje" waarop mijn man en ik samen zeiden..."alsof JIJ daar geen geld voor hebt!" :)

11. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    up!

12. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

66 pagina's verder ben ik zooo blij dit topic geopend te hebben!

Geweldig!!!!!!!!!!!1

13. Eowyne

Eowyne Actief lid

26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Mooie verhalen allemaal!

Het moment dat wij nog vaak vertellen aan mensen die het willen horen is het moment waarop mijn vliezen braken.

Ik was een wee aan het wegpuffen op de grond van onze slaapkamer (tapijt), toen ik opeens voelde alsof er een ballon knapte vanbinnen. Dus ik zeg tegen mijn man "Volgens mij waren dat mijn vliezen die braken" En ja hoor een plasje vocht volgde. Waarop mijn man met zijn droge humor opmerkte dat een meter verderop de gang was met een mooie houten vloer die wel vochtbestendig was :x:x:x. De blik die ik hem daarop worp, werd met een scheef lachje beantwoord met de vraag "Nee? Niet grappig?"

Nu natuurlijk wel, maar toen niet nee :D

14. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Haha dit is een goeie :D

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik mag hier ook weer wat plaatsen ;). Op 04 nov bevallen van onze zoon middels een inleiding. In de ochtend gebeurde er helemaal niks, om 15.00 uur begonnen de weeën (ook dankzij een infuus). Op een gegeven moment moest ik enorm poepen *ahum* maar ik had overal draden en infuus-dingen hangen (ook uit mn doos :D), dus ik kreeg een laken om, en ik met stekkers, draden etc de gang op om naar het toilet te gaan. Lekker genant (alhoewel me dat echt niet kon schelen op dat moment).

Even later terug op bed. Ik kon wel tegen de muren opkruipen van de pijn, dus ik roep tegen niemand in het bijzonder; 'Ohhhhh, wat ben ik toch een mietje!!!', om daarna -bloedserieus- tegen mijn man te zeggen; 'ja echt hoor schat, ik ben echt een mietje'.

Weer wat later wilde ik persé een pijnstiller, weer een infuus erbij voor de TENS, maar de pomp van de pijnstiller kwam maar niet, daar werd ik zo boos om dat ik op een gegeven moment riep; 'Waar blijft die K*Tpomp nou joh?'.

Toen ik eindelijk persweeën kreeg had ik zo'n pijn aan mn rug, ik wilde eigenlijk niet op mijn rug blijven liggen. Ik lag maar te kermen dat ik zo'n pijn aan mijn rug had, allemaal verpleegsters naast me en een gyn. tussen mn benen.

De vk stond rechts naast me en zei; 'Dat is je zoon die je zo'n pijn doet' waarop ik ineens overeind schoot (in zoverre mogelijk), naar de gyn wees en keihard riep; 'Nee, dat is niet mijn zoon die mij pijn doet, JIJ doet dat! JIJ doet me pijn' waarbij ik ook nog eens naar de gyn zat te wijzen (achteraf hoorde ik dat hij me aan het knippen was).

*ahum* Heb achteraf ook mijn excuus aangeboden hoor :D! Maarja, was dan ook een redelijk snelle bevalling, om 15 uur begonnen en om 17.07 geboren ;).

16. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hahahaha, oooooh Fem toch, dit had je nog niet verteld :D:D

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Shit hebbie het stiekem toch gelezen, ik dacht; ik bewaar het ff voor een juist momentje ;) ghehehehehehe (onder het genot van een after-bevalling borrel 9van de nov mama's) bijv :p whahahahahahaha)

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik heb veel rare dingen gezegt. Maar wat me nog goed bij is gebleven. Dat toen ik gehecht werd ik tegen mijn man zei "nu je dit hebt gezien wil je zeker nooit meer sex?" Waar dus mijn ouders zijn moeder de gyn. enzo bij waren. :)

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Up, want dit is een geweldig topic!

20. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ik zou worden ingeleid (ivm overtijd) en kreeg 's middags om 13:00 uur de eerste gel ingebracht en 's avonds om 19:00 uur de tweede. Mijn man is toen naar huis gegaan en ik ging weer aan het ctg. Om 23:00 uur zou ik weer de volgende pil krijgen, maar ondertussen werden mijn harde buiken weeën. De verloskundige toucheerde en constateerde 2 cm ontsluiting, dus ik mocht binnenkort naar de verloskamer, zij zouden dan mijn vliezen breken en ik zou aan het infuus met weeënopwekkers gaan. Dus ik belde mijn man die net op het punt stond om naar bed te gaan en vertelde dit verhaal. Zegt hij: kan dat niet morgen??? Maar toen ik zei dat ik echt op ging hangen omdat ik weer een wee had drong het tot hem door dat het menens was en was hij binnen 10 minuten in het ziekenhuis! :)

Deel Deze Pagina