Leuk om te lezen al deze "gebeurtenissen". Bij mijn 1e kindje kwam ik met langdurig gebroken vliezen in het zh. Ze gingen even mijn blaas leegmaken met een "handkatheter" Terwijl de verpleegster een slangetje in mijn blaas stopte (waar ik overigens niet van voelde) maakte ze me aan het lachen..dus SPRIETS mijn blaasinhoud vloog over het opvangbakje richting de verpleegster..Ja sorry hoor eigen schuld dikke bult! Mijn vriend had enorme honger en toen kwamen ze met een gehaktbal aanzetten..blehggg! Verder dacht ik tijdens de KS die ik uiteindelijk kreeg dat ze mijn hele buikinhoud meetrokken..later zei de Gyn. dat ze ook behoorlijk moeite hadden om hem uit mijn buik te krijgen..ja wat wil je na 3x trekken met de vacuum aan de onderkant..fijn hoor!
Toen de vk aan het hechten was, had ik geen controle over mijn spieren. Ik liet dus een dikke scheet in haar gezicht. Hahahaha, en zij zei: Stank voor dank!
Eentje uit de tweede hand (vriendinnetje is verloskundige): ze deed een bevalling in een souterrainwoning. Het was 30 graden dus de deuren richting tuin stonden wagenwijd open en alle buren zaten natuurlijk gezellig buiten. Met persen wordt het kind gebeuren en slaakt zij een enorme oerkreet, vervolgens begint het kind direct te huilen. Staande ovatie van alle buren....
Hm mijn buren weten dat ik thuis wil bevallen, die maakten ook al dit soort grapjes, zonder dat ze dit verhaal kennen! Maar als ik het voor het zeggen heb...
Zal ik m ook maar even posten dan? Manlief ligt nog steeds in een deuk als t over bevallen gaat Opzich had ik een prima bevalling, laatste stukje(2 cm onsluiting en persen) in 10 min gedaan dus dat was wel even heavy, de rest in iets minder dan 4 uur gepiept. Keurig toch? Tijdens de ontsluitingsweeën, vooral op t einde, vond ik t nogal zwaar met al die rugweeën. Heb de VK gesmeekt om een morfinespuit(hoe ik daar toch bij kwam???? leek me wel lekker zo'n trip geloof ik..). Kreeg ik natuurlijk niet.. Toen aan manlief gevraagd of hij me niet gewoon KO kon slaan, leek me een minder pijnlijk alternatief dan dat hele bevallen. Ik wilde weggaan. Ik had bedacht dat t wel welletjes was dus besloten dat ik het gewoon niet meer deed.. Aantal keer opgestaan en gezegd dat ze maar een andere gek moesten zoeken voor de bevalling Ben een aantal keer heel boos op mijn man geweest omdat het zijn schuld was dat ik zwanger was en moest bevallen(hihi.. was er zelf ook bij hoor en ons manneke is heeel erg gewenst, maar daar dacht ik toen even anders over). Toen moest ik gaan persen, de vk zei een aantal keer dat ik bijna klaar was. Nou, na 5 min was hij er nog niet(vond ik toen errug lang duren) en zei ze 't dus weer. Ik boos; jaja dat zeg je al de hele tijd... En het eerste wat ik riep(tegen manlief) toen onze kleine man eruit was: Als jij er geen knoop in laat leggen sta jij de rest van je leven droog. Als ik dit zo lees ben ik wel een stuk terreur zeg.. Mja, moest er ook even 4180 gram uitgooien dus was ook wel weer mijn goed recht Even een foto van ons wondertje spammen hoor.. Is 't geen droppie *zucht*
Ik ben pas op pagina 25, maar moet toch ff een tip geven: vraag de VK om een klisma!!!!! Heb je die zorg al minder.....
Oh, gaat dat niet een beetje ver? Kan je dat gewoon vragen? Lijkt me niet zo lekker zo een slang daarbinnen?!?