genante herinneringen van vroeger

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem

Ooow die is geweldig!!!!!

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik heb me doodgelachen hier!!!

Mijn genante verhalen:

Ik heb altijd geroepen vroeger dat ik een jongetje werd als ik 7 zou worden. Ik had eerst een plassertje, maar het piemeltje groeide dan aan. En dan zou ik Sander gaan heten...:):):)
    (zo zou ik gaan heten als ik een jongetje was)

Ik ben juf en in het begin viel ik in...was op een school in groep 5 en zei tegen 2 kinderen dat ze moesten gaan zitten, dus ik zeg: heren, gaan jullie ook even naar je plek, zegt er één: IK BEN EEN MEISJE HOOR! oeps?!:)

Ik was 16 en mocht voor het eerst naar de discotheek bij ons in de buurt (werd altijd met ID gecontroleerd) dus ik loop daar heel stoer rond en zie mijn nicht (die heel populair was bij de jongens) ik wil daar heel stoer naartoe lopen en zie het trapje over het hoofd en donder keihard op de grond!:)

Was met een jongen naar buiten en had een beetje teveel gedronken, ik loop met hem terug, want de bus zou bijna vertrekken, wordt ineens niet goed en moest kotsen, snel in mijn hand gekotst, aan blaadjes afgeveegd en die jongen had niks in de gaten en kletste gewoon door, whaha! Gauw een kauwgommetje in mijn mond!:)

We fietsten altijd met een hele groep naar school en dat ging nog weleens mis! Ik fietste samen met een vriendin vrij vooraan en opeens kwamen we bij elkaar in het wiel en ik fiets zo de sloot in naast het fietspad! En toen kwam de rest nog langs!:)

Dit was zo even wat er in me op komt, maar er is vast nog meer!!

3. bereke

bereke Niet meer actief

:D:D:D:D. Hoe heb je jezelf daaruit gered?

Vinger in kat/hond begrijp ik niet zo goed. Gaat dat zo soepel dan :p?

Hier het klassieke: betrapt door schoonzus tijdens een potje seks. Gelukkig lag het deken er wel op.

Ook eens betrapt in de fruitwinkel. De vrouw was achter in de winkel en de druiven zagen er zo verleidelijk uit dus ik vlug eentje in m'n mond gestoken. Kwam ze terug en zag dit onmiddellijk waarop ze me een serieuze uitbrander gaf.

En in de klas moest ik een windje laten en ik zat zo'n moeite te doen om hem in te houden maar het lukte niet. Zo'n heel hoog piepgeluidje als resultaat terwijl het muisstil was in de klas. Weet niet hoeveel mensen doorhadden dat ik de schuldige was.

Er zullen nog wel veel dingen geweest zijn maar kan verder niks meer bedenken.

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

haha mijn vader ;)
    mijn moeder was aan het werk :p

hij vond het niet zo heel leuk.... maar kon nog wel lachen....

toen we net een schone broek hadden gekregen.....en we wedstrijdje plassen in ons hoofd haalden kon hij er helemaal niet meer om lachen.......;)

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Even stoer met de brommer van mn vriendje destijds een rondje willen gaan rijden met een vriendin, stonden echt met zo´n hele groep ´stoere lui stoer te wezen´ haha. Kreeg ik dat ding niet aan getrapt, op het laatst opeens wel maar had het gas te ver open dus knalde zo met brommer en al tegen een muurtje 3 meter voor me haha.

En een keer op de basisschool zochten we vuurstenen (waar van die vonkjes vanaf komen als je ze tegen elkaar slaat), die lagen daar veel. Het was in de pauze en had 1 steen wat geen vuursteen bleek te zijn dus wilde hem even heel ver weg smijten. Smeet ik hem dus in een grote boog op het hoofd van de directeur van de school! Het clubje wat bij me stond wist best dat ik het had gedaan, heb het altijd ontkent en de directeur had een grote blauwe plek op z'n kale hoofd.

Mn vriendin was nog veel erger.. Wilde haar wenkbrauwen snel epileren mag had geen tijd dus wilde even snel met een scheermesje wat weg scheren (geen idee hoe, maar goed haha), had ze dus die hele wenkbrauw weggeschoren, en toen de ander ook maar geschoren anders was het geen gezicht. Kwam ze bij me aan de deur met 2 donkerbruine streepjes boven dr ogen terwijl ze superblonde wenkbrauwen had haha. Dacht dat ik niet goed werd destijds!

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    hahahaha heerlijk topic!!!

Wat ik zo kan verzinnen... (En het moeten er veeeeeeeeeeeeel meer zijn als ik mezelf een beetje goed ken :))

* Op de basisschool hebben ze ooit mijn moeder opgebelt of ze me wilde komen ophalen.................. Het lijmpotje zat verstopt... schudden, duwen, knijpen.... en nog harder knijpen........... En toen spoot de lijm dus ineens met een rotvaart uit het potje.... Midden in mijn haar ;) ik zat helemaal onder haha..

* Wanneer ik samen met een vriendin op de achterbank in de auto zat waren we altijd met cijferbordjes in de weer... Mannen in andere auto's gaven we punten :D (Denk dat we een jaar of 13/14 waren)
    Toen mijn vriendin net iemand een 1 of 2gaf zat ik dat ik hem kende! Ben nog nooit zo snel tusen de bank en de voorstoelen in gedoken ;) Heb er nooit iets over terug gehoord, dus ws was ik snel genoeg ;)

* En echt heel erg.... toen ik al werkte hebben we ooit een arrestatieteam op het werk gehad. Het zou kunnen zijn dat er een ontsnapte tbs-er in de buurt zou komen. Dat team was iemand aan het volgen die in contact zou kunnen komen met die tbs-er..... Toen die vrouw weer weg was liep ik mijn stomme kop het kamertje binnen lopen waar die mannen zaten te wachten: 'Ze is weer weg hoor' Duhhh... alsof zo'n team dat niet al lang weet! ... :)

En niet van mij... maar wel erg leuk:

Toen ik met mijn ouders en broer op vakantie was speelde we vaak kaartspelletjes... Een jaar of 7 was ik toen, mijn broer 5...
    We waren het spelletje 'ezelen' aan het doen. Dan krijg je elke keer een letter als je verloren hebt.. tot iemand het woord EZEL compleet is... Mijn moeder grapte dat wij 2 geluk hadden pas veroren hadden bij EZELIN... Waarop mijn broertje zei: Jaaaa maar papa en ik hebben pas verloren bij GROTE EZEL!

Dit hoort hij nu nog regelmatig :D

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    OMG ik ga helemaal stuk hier :D:D:D

8. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    Wij hadden bij ons thuis tuindeuren die mijn vader met goed weer regelmatig open zetten, maar als hij dan in de schuur ging werken of op de bank liggen maakte hij ze weer dicht. En mijn zusje heeft jaren lang het verschil niet gezien, met als gevolg dat ze keer op keer via de tuindeuren naar buiten wou en dan hard rende en tegen het glas knalde:D

Ik ging in de winter de vissen voeren, en moest voor over bukken om in het ontdooide rondje ijs het voer te strooien. S`avonds had mn vader een aanhanger neer gezet, dus bukte ik voorover en kwam met mn kont tegen de aanhanger waardoor ik voorover viel;) had wel een vis gevangen:D

9. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    van vroeger :
    dat is zo druk bezig om die spetter aan de overkant aan het bekijken was op de fiets, dat ik de stil staande auto niet zag staat, knal ik vol tegen die auto op ! heeeeeeeeeeeeeel genant !!!

en nu:

nog niet zo gek lang geleden,

was op een condoleance avond,
    geeft ik de schoonzoon een hand, zeg ik niet gecondoleerd maar gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!! zo genant !!!!!!!!!!

10. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    dingen die iedereen weleens mee heeft gemaakt..

in een zwembad bij een vrouw op de rug geklommen omdat ik dacht dat het me moeder was...

op de fiets met een vriendin was ik aan het wijzen naar een jongen waar ik verliefd op was... hij keek.. en BAM daar stond een paal...

sex in een auto en klop klop....politie

..... ff verder verzinnen

11. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    ja! Ik heb een vergelijkbaar verhaal, waar ik me inderdaad eigenlijk achteraf niet meer voor schaam:

Ik had een vriendje op de basisschool. We waren denk ik een jaar of 8. Hij moest poepen, ik plassen en we gingen samen op naar de wc (op school) Toen mijn vriendje klaar was vroeg hij: "wil je het zien?"
    Túúrlijk wilde ik dat zien :D, dus ik naar zijn hokje. Komt ineens de juf binnen, die tiert echt: "WAT DOEN JULLIE???:x" en ze trekt ons aan de armen uit de wc. Ik werd aan de ene kan van de gang gezet, mijn vriendje aan de andere kant. Het meest vervelende en genante: ik had van angst in mijn broek geplast toen ze bij mijn arm greep. Ik drufde dat niet te zeggen, dus ik heb het laatste uur op school velletjes papier onder mijn broek gelegd (zal die juf dat niet door hebben gehad? denk ik nu?)

12. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    een jaar of 10 geleden had ik een fout vriendje en we blowden nogal veel. Enfin,we kwamen van een etentje en hadden een mega dikke joint gedraaid die we in de auto oprookten met de ramen dicht. werden we aangehouden om te blazen,dus mijn ex vriendje draaide dat raam open en je zag echt een hele dikke rookwolk uit dat raam recht in die agent zn gezicht. Meneer agent moest wel lachen en hij zei dat we "vast niet hadden gedronken"! en mochten doorrijden.

toen kon dat gelukkig nog....

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb me echt slap gelachen hier zeg!

14. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Hahah, anders ik wel.... :D:D:D

15. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Oke...hier mijn verhaal....geloof me, na afloop van wat er gebeurt is wilde ik mezelf echt in een drie meter diepe kuil begraven...

Ik werk als beveiliger bij een bank kantoor en was dus aan t werk in een voor mij nieuw pand en kon de mensen ook niet...ik liep dus via de trappen naar buiten om even te roken...
    En ik loop op de tweede etage langs een koffiecorner en zie dus een man struikelen met twee bekers koffie in zijn handen..ik schiet er heen en trok die man aan zijn arm weer rechtop..meneer boos, wat bleek nou...

Hij had vroeger polio gehad en liep dus moeilijk!

Ben niet meer in dat pand aan het werk geweest hahaha

16. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Geweldig topic zeg! Heb echt keihard zitten lachen hier achter mn laptoppie:D

Maar ik zal zelf ook mn meest genante momenten hier neerzetten:

- 2e klas middelbare, begin van het jaar op kamp. ik had ongelovelijk heimwee en heb op de 3e avond ontroostbaar bij een leraar zitten janken. geen enkel klasgenootje heeft het toen gemerkt en goddank heb ik de rest van mijn schoolcarriere nooit les gehad van die man maar ik heb me elke keer als ik die man door de gang zag lopen kapot geschaamd:)

- 14 jaar zijn en op valentijnsdag een kaart bij je buurjongen door de bus doen 's morgens vroeg tijdens de hond uitlaten. Even later je fiets buiten zetten om naar school te gaan en dan komt je buurjongen naar buiten en wijst je keihard af...terwijl je moeder naast je staat....:$

- tijdens een schoolreisje op de bus wachten met de hele klas. Er vliegt een groep vogels over en ik voel wel lichtjes iets op mn hoofd vallen. ik voel met mn handen maar vind niks dus denk het zal wel. Tegelijker tijd komt de bus aan en bij het instappen kijkt de buschauffeur ietwat vreemd maar zegt verder niks;) dus ik ga naast een vriendinnetje zitten en draai me naar haar toe. Gilt ze keihard gatver wat heb jij nou!!!! iedereen kijken, jahoor toch die flinke klodder vogelstront aan de zijkant van mn hoofd.....:p

17. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb n keer op straat letterlijk en figuurlijk in mn broek gepiest
    Samen met mijn beste vriendin liep ik naar de stad , zij op de stoeprand en ik halverwege de stoep (goed onthouden ;) ) aan de overkant van de straat liep een stel in trouwkleding , mijn vriendin riep echt HEEL hard zo das n lelijk wijf!! ik schaamde me dood en net op t moment dat die vrouw keek was ik mn vriendinnetje kwijt , die was in een put gedonderd :p zo'n ding in de stoeprand maar de deksel zat dus los ... echt jammer dat ik toen nog geen telefoon met camera had :p
    maar zij heeft er wel van geleerd om NOOOIT meer op de stoeprand te lopen en om andere mensen te beoordelen op hun uiterlijk :p

18. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    :d:d:d

19. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    wat ik laatst ook had trouwens,ik was met mn zoontje en dochter een pleuris eind naar de speeltuin gelopen (de leukste hier in de stad) en lekker gespeeld en toen moest ik plassen. maar we moesten nog een heel stuk terug dus ik mn kids onder het mom van "kom maar quentin jij moet nog even plassen hè!" de bosjes in gesleurd en toen ben ik even lekker gaan zitten. Er liepen mensen langs met hun hond en toen riep mn zoontje opeens "mam wat zit je daar nou eigenlijk te plassen?".
    kom dan maar weer eens met een normaal hoofd uit die bosjes...:)

20. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    oke oke, vooruit... vanmiddag gezegd dat ik geen gênante herinneringen heb...

Maar heb er toch nog eentje kunnen vinden, werd er weer even aan herinnerd toen ik een liedje aan het luisteren was van The Outhere Brothers.. met ; Don't Stop.

Naja ik was toen een jaar of 8/9 en zong dat liedje dus echt altijd mee... Nou als je die vertaling leest is het echt om te schamen om dat mee te zingen... :) :)

Deel Deze Pagina